Hiburan

Puteri Balqis ‘photoshoot’ tengah2 jalan, terus minta maaf buat netizen puji sikap sopan

Nama Puteri Balqis sejak akhir-akhir ini tidak hanya menjadi perbualan kerana lakonannya malah bintang remaja ini juga dilihat semakin aktif menjadi model. Dia acap kali juga terbaharu viral selepas terlibat dalam bidang tersebut. Bakatnya sebagai model juga tidak sekadar membuatkan ramai kagum, malah kecantikannya turut menerima pujian.

Puteri Balqis bagaimanapun menerima sokongan ramai peminatnya apabila pelakon yang sedari kecil dikenali bakat hebatnya apabila berlakon ini mulai kembali aktif semula dalam dunia hiburan malah terbaharu menjadi model.

Semakin aktif sebagai model

Menerusi perkongsian video yang semakin tular ini pula membuatkan bintang berusia 15 tahun ini nampaknya hangat dibualkan oleh peminat dan warganet apabila dia dilihat sedang melakukan photoshoot di tengah-tengah jalan. Video disebalik tabir ini tentu sahaja menarik tumpuan ramai yang juga tertumpu dengan kecantikannya.

Walau bagaimanapun, ramai yang lebih tertarik dengan sikap sopan Puteri Balqis apabila sedang photoshoot di tengah-tengah jalan, dia sempat meminta maaf meskipun pada awalnya sangat professional menjalankan tugasnya untuk memberikan yang terbaik.

Video:

@hotspotprinting_hq

Bila @Puteri Balqis Ashikin buat hal dekat traffic light pavi semalm😂😂 sporting habiss😄😄😄. #hotspotprinting_hq #sublimationkajang #fyp #viral #sublimationsemenyih #puteribalqis #kilangbaju#dramadania

bunyi asal – HOTSPOT – HOTSPOT

Muat naik hotspotprinting_hq disebalik tabir yang sekali gus memaparkan sikap sopan Puteri Balqis membuatkan video tersebut menerima ribuan tanda suka berserta ratusan komen yang memberikan pujian buat Puteri Balqis itu.

“Sopan Aqish ni”

“Bagus Aqish”

“Suka pula tengok”

“Sopan, teruskan penampilan dan gaya sopan Aqish”

Sumber: HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button