Figura

“Jadi diri sendiri. Ya is that me” – Dikec4m Muka Berjerawat, Tak Halang Mua Bellaz Kongsi Video Mekap & Fokus Jadi Usahawan Berjaya!

Good job Bellaz! Salah satu ciri orang berjaya ialah tenang hadapi perkara negatif dan tidak mudah melenting. Anak kelahiran Kedah ini juga telah buktikan dia memiliki kekuatan mental untuk hadapi cabaran sebagai ahli perniagaan yang juga influencer. Tahniah!

Sentiasa berpijak di bumi nyata dan tidak terleka dibuai pujian peminat, Bellaz atau nama penuhnya Nabilah Zulyadaini tidak pernah melupakan asal usul dirinya sebagai anak seorang nelayan.

Terbuka berkongsi kehidupan miskin dengan jutaan followers, Bellaz juga sering mengimbas kembali momen sebelum berjaya agar tidak hanyut dengan kesenangan yang dinikmatinya hari ini.

Pada hujung Disember lalu, Bellaz sekali lagi diuji apabila video live tutorial mekapnya terima komen negatif penonton yang mengkritik keadaan kulit wajah Bellaz yang berjerawat.

Tidak melenting dengan pandangan individu tersebut, Bellaz sebaliknya membalas dengan profesional dan senyuman. Dengan ringkas, Bellaz hanya menulis kapsyen di video singkat miliknya sambil menunjukkan wajah polos tanpa secalit mekap, ‘Just the way you are.’

 

“Jadi diri sendiri. Ya is that me. Tak flawless tapi bila makeup dia naiklah sedikit level confident tu. Nak banding skin dulu dengan sekarang, sekarang ni 100 kali syukur alhamdulillah berbanding skin dulu.

Selalu bubuh gambar segak ja. Sekali-sekala kena bubuh muka tak segak sama. Lens kena pakai juga sebab tak nampak power 300 dah mata,” kongsinya.

Lumrah bagi setiap wanita pasti akan berdepan masalah kulit berjerawat. Terutamanya apabila tiba waktu menstrual. Normallah tu!

Kian sukses mengemudi empayar Muabellaz, ibu jelita ini turut dilihat rancak mengadakan kelas solekan termasuk di Putrajaya pada Disember lepas. Ramai peserta yang datang nak timba ilmu dengan Bellaz.

“Alhamdulillah dalam student Bellaz ni ada yang datang dari Washington. Ada dari Terengganu, Penang dan Johor. MashaAllah terima kasih mai jauh-jauh. Terharu tak tahu nak habaq. Next 2023 inshaAllah semua negeri Bellaz pergi.”

25 Disember lalu merupakan ulang tahun perkahwinan Bellaz dan suami tercinta yang ke-10. Sambut secara sederhana hanya di rumah, terpancar wajah bahagia pasangan romantis ini.

“25/12/22 happy anniversaty to me and my lovely husband, Mat Nuart yang ke-10 tahun dalam rumah tangga kita. Syukur alhamdulillah penuh pahit dan manis, liku-liku perjalanan dalam alam rumah tangga kita.”

Hasil perkongsian hidup selama sedekad, mereka dikurniakan empat orang cahaya mata.

Sumber:NONA

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button