Hiburan

“Takkan sy nak menolak..”- Lepas Dpt Restu Ibu Shuib, Wan Sharmila Dedah Soal Hubungannya Dgn Shuib

Pelakon Wan Sharmila berkata dia tidak mengambil serius usikan netizen yang cuba menjodohkannya dengan Shuib Sepahtu selepas dia memanggil ibu kepada pelawak itu ‘Mama’.

Memetik Utusan Online, Wan Sharmila berkata ibu Shuib sendiri yang mahu dirinya dipanggil Mama dan dia berbuat demikian sebagai tanda hormat.

“Ibu Shuib yang suruh panggil Mama. Takkan saya nak menolak, nanti dianggap kurang sopan pula. Dia sudah bahasakan diri Mama, jadi saya turutkan sahaja.

Saya tidak rimas pun apabila warganet terus menerus mahu menjodohkan saya dengan Shuib. Terpulang, hak masing-masing,” katanya.

Dalam pada itu, ditanya mengenai status dirinya sekarang, Wan Sharmila berkata dia masih belum berpunya.

“Biar Gmbar Berbicara” Muat Naik Trbaru Ibu Shuib Dlhujani K0men Tahniah Dan Restu

Sejak pemergian Siti Sarah, nama Shuib sering menjadi perhatian di media sosial. Selain kisah anak-anaknya, usahawan tersebut juga kerap dikaitkan dengan beberapa `calon’ yang dikatakan bakal jadi teman hidupnya.

Biarpun pernah ditanya beberapa kali, namun ahli kumpulan Sepahtu itu lebih memilih untuk berdiam din dan fokus dalam pekerjaannya.

Mesra dengan anak Shuib…Wan Sharmila enggan ulas lanjut. Selain Zara Zya, pelakon Wan Sharmila juga sebelum ini pernah `dikenenkan’ dengan pelawak berkenaan selepas tular aksi mesranya bersama anak Shuib iaitu Talita.

Bagaimanapun, aktres tersebut memilih untuk tidak mengulas lanjut kerana risau akan terjadi salah faham.

“Bergambar dengan ibu Shuib, Wan Sharmila bakal jadi menantu?”
Terbaharu, nama Wan sekali lagi menjadi bualan selepas tular dirinya bergambar bersama ibu Shuib.

Berdasarkan perkongsian amysalmi22 di laman TlkTok, mereka dilihat mesra ketika berada di majlis tahlil setahun pemergian Siti Sarah yang diadakan baru-baru ini.

Malah, kapsyen yang ditulis juga sempat menjadi tanda tanya dan seakan memberikan sedikit ‘hint’ mengenai status terbaru pelawak tersebut.

“Jika benar seperti kami fikir, Alhamdulillah… senyum saya tengok gambar ni, tak tau kenapa”

Menjengah pada ruangan komen, rata-rata netizen turut menzahirkan rasa teruja selepas melihat perkongsian itu.

Malah, ramai juga yang `merestui’ hubungan tersebut selain menitipkan doa seandainya perkara berkenaan benar-benar terjadi.

tak nak laaa gambar yg berbicara.…apa kata anak puan shuib yg berbicara baru kami seronok nk dengar”

“harap wan shamila id menantu puan”
“saya suka wan sharmila ni.suka lakonan dia…semoga dipermudahkn..jd nantu mama lah ni…orgnya ceria mcm mama jgk kn”

“wan Shamila ok jgak….dr dulu berhijab lembut mcm arwh”
“moga Allah permudahkan dan merahmati keluarga mama,suka dgn wan sharmila”
“Semoga dipermudahkan segala urusan”

“Senyum senyum aku tgok ni gambar… Nda tw kenapa mcm sampai tu gambar berbicara”
“jika benar spt kami fikir..alhamdulillah semoga di permudahkan”
“klu betil mila kenapa pakai handbag..ke cane tu.”

“semoga dipermudahkan urusan auntie n shuib”
“Alhamdulillah.…dia Pon dh byk berubah dr segi pemakaian. lebih nampak muslimah skrg. ishh…suka2..puan jga dia baik2. kami doakan yg terbaik..”

Saya BataIkn Hsrat itu Slepas Mendapat MimpiSedlh..” Shuib Rsakan ArwhSarah Tldak setuju

Selepas pemergian Allahyarham Siti Sarah Raissuddin, pelawak Shuib, 38, pernah berhasrat untuk mengubah suai rumah bagi memberi suasana baharu.

Bagaimanapun, Shuib terpksa melupakan perancangan itu baru-baru ini selepas mendapat mimpi seh seakan-akan Allhyarham Sarah tldak bersetuju dengan keputusan itu.

“Selepas enam bulan arwh menlnggalDunia, saya pernah terfikir nak ubah suai rumah untuk memberi suasana baharu dan sudah berbincang dengan pereka dalaman.

Bagaimanapun, bulan lalu saya batalkan hasrat itu selepas mendapat mimpi sedih. Dalam mimpi itu, saya masuk ke rumah baharu dan tercari-cari arwah tapi dia tiada. Ketika itulah saya sedar dia sudah menlnggal dunia,” katanya ketika ditemui pada majlis bacaan tahlil sempena setahun pemergian Sarah, malam tadi.

Menurut Shuib, mimpi yang dialami turut mengganggu em0sinya ketika itu dan membuatkan dia kuat untuk terus tinggal di rumah yang sudah mereka diami hampir empat tahun.

Shuib berkata, walaupun sudah setahun pemergian Sarah, dia masih menyimpan barang-barang peribadi milik isterinya itu untuk dijadikan kenangan.

“Ada barang-barang arwah masih saya simpan. Kalau terkenang bolehlah lihat dan pegang. Baju terakhir yang dipakai arwh sebelum ke hospital masih elok dalam simpanan. Itu jadi pengubat kerinduan terhadap arwh,” katanya.

Shuib dan Sarah mendirikan rumah tangga pada tahun 2011. Sarah menghembuskan nafas terakhir pada 9 Ogos tahun lalu jam 5.13 pagi, 9 Ogos tahun lalu di HospitalCanselorTuanku Muhriz, di sini, aklbat C0vldl9.

Allahyarham menjalani pembed.ahan bagi mengeluarkan bayi lelaki ketika kandungannya berusia lapan bulan pada 6 Ogos yang diberi nama Ayash Affan.

Selain Ayash, Shuib dan Sarah memiliki tiga lagi cahaya mata iaitu Uwais Alqarni, 10; Dzahira Talita Zahra, 8; dan Ariq Matin,

Sumber : Hmetro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button