Figura

“Semua Raya Dia Nak Tapau. Dia Tak Tahu Dia Anak Angkat…“ Adelia Buat Hal Lagi, Ibu VC Tak Nak Layan

Adelia buat hal lagi, ibu VC tak nak layan.

“dia xtau dia anak angkat patti je tu tapi dia punya lagak macam patti tu dia sorang ja punya. ” – IG Araavaniella

Sejak tul4r kisah adik Adelia yang dijaga oleh pengasuh berketurunan India, seronok baca komen-komen yang rata-rata bangga dengan keharmonian di Malaysia walaupun terdiri dari berbilang kaum.

Seumpama Adelia ini adalah ikon baru pada perpaduan di Malaysia. Mana taknya, sejak kisahnya tul4r, kami turut terkena tempias apabila pengikut-pengikut baru Keluarga ramai yang terdiri dari masyarakat berbangsa India dan juga Cina.

Jika lihat pada posting yang memaparkan kisah Adelia dan Patti, pelbagai bangsa yang turut memberikan komen positif dan kagum dengan keakraban keluarga ini.

Seperti yang kita semua tahu, masyarakat India baru menyambut Hari Deepavali semalam. Sejak awal lagi, ramai yang tak sabar nak tengok Adelia menyambut perayaan tersebut bersama Patti kesayangannya.

Namun, Ibu Adelia menerusi ciapannya seperti tidak puas hati apabila anaknya itu tidak mahu melayan video call darinya.

 

arravaniella budak ni dah sambut raya puasa n raya haji sebelum ni.. semalam dia sambut depavali pulak.. semua raya dia nak tapau ibu vc pun dia xmau layan.. dia xtau dia anak angkat patti je tu tapi dia punya lagak macam patti tu dia sorang ja punya.

“Thanks aunty and family for creating this memories”

Ok Jom kita layan gambar-gambar Adelia bersama patti.

Sumber :IG Araavaniella/keluarga

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button