Hiburan

Neelofa Akhirnya Dedah Wajah Anak Selepas Sekian Lama. Sekali Ini Respon Dato Siti Norhaliza

Di halaman instagram, pelakon dan usahawan terkenal Neelofa telah membuat kongsian satu gambar anaknya Bilal. Setelah lama peminat tertunggu-tunggu, akhirnya Neelofa ‘reveal’ hampir sepenuhnya wajah anak kesayangannya.

Di ruangan caption, dia berkata yang bilal akan hanya membuka mask di mukanya untuk makan donut. Ramai selebriti terkenal yang meninggalkan komen yang positif.

Di ruangan komen, penyanyi terkenal Dato Siti Nurhaliza berkata seperti berikut. Fuh comel betul ya anak Neelofa, Bilal ni ya. tembam sangat geram je min nak gigit. 

 

Tak lama lagi mesti Lofa reveal wajah bilal sepenuhnya. Jangan lupa komen yang baik-baik yaa..

TETAP dengan pendirian, selebriti terkenal Noor Neelofa menganggap mana-mana pihak yang mengkritik tindakannya menutup wajah anak seperti tidak mempercayai kewujudan penyakit ain.

 

Neelofa, 33, menjelaskan dia dan suaminya iaitu pendakwah Haris Ismail atau PU Riz tetap mahu mengutamakan kesihatan anak mereka, Muhammad Bilal biarpun dikecam netizen.

“Jika ada yang mempermainkan mengenai perkara itu, seolah-olah mereka main-mainkan kewujudan ‘ain’ la. Bukan mereka sindir saya sebenarnya.  “Malah hal itu di dalam hadis sahih pun sudah ada.

 

Saya tidaklah arif sangat mengenai perkara ini, tapi perkara itu mungkin boleh melangkaui takdir. “Saya tetap akan buat (tutup wajah anak) walau orang kecam macam mana sekali pun, kami fikir mengenai kesihatan serta kesejahteraan anak,” kata Neelofa kepada 

Sumber : mStar.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button