Hiburan

“Kita akan bahagia bsama orang yang tepat” – Intan Salleh peg4ng anak, suami puIa suap makan buat ramai ser0nok

Selepas tiga tahun bergelar ibu tunggal kepada dua cahaya mata, Intan Liana Salleh selamat bergelar isteri kepada jejaka yang dikenali sebagai Aizam Yahya pada 21 Disember tahun lalu. Meskipun begitu, kini pasangan sama cantik sama padan itu semakin bahagia dengan kehadiran cahaya mata lelaki mereka pada awal September.

Personaliti media sosial ini juga sering menjadi sorotan ramai di media sosial apatah lagi di TikTok, Intan Salleh memuat naik content comel dia meluangkan masa bersama keluarga tercinta termasuklah suami.

 

Satu klip video ini pula bagaimanapun membuatkan ramai peminat dan netizen hadir untuk meninggalkan pelbagai reaksi apabila rata-ratanya tumpang gembira melihatkan Intan Salleh kini begitu bahagia dengan suami dan anak-anaknya.

Rakaman video yang menerima 17 ribu tanda suka ini memaparkan Intan Salleh memegang anak lelakinya manakala suami pula menyuap makanan. Ternyata saat gembira pasangan berkenaan membuatkan ramai bahagia dan bersyukur personaliti media sosial ini tersenyum disisi suami.

LIHAT VIDEO DI SINI

‘Indahnya kalau ada yang memahami, kita lapoo dia suap hiks,’ ujar Intan Salleh dan menjengah ke ruangan komen, peminat memberitahu kegembiraan Intan Salleh itu menunjukkan, ‘kita akan bahagia bersama orang yang tepat.’

Alhamdulillah, Tuhan uji sebab Tuhan tau kita mampu…’

Alhamdulillah‘

‘Happy for you…’

‘Kita akan bahagia bersama orang yang tepat’

Sumber: syor.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button