Hiburan

“Dia telah pergi hari ni, sampi gastrlk tak nak mkn..”- Zara Zya Kongsi Berita Sedlh, Terkejvt Bila Smpai Rumah

Menurut Zara, Gabby telah dibelanya sejak kecil lagi dan sentiasa menemaninya ketika berada di rumah dan melakukan kerja rumah.

“Kucing pertama saya, Gabby, m4ti hari ini (semalam). Saya beli masa kecil, Gabby selalu teman saya tidur, makan, kadang – kadang Gabby tak nak makan kalau saya tak teman dia. Manja sangat. “Sampaikan dia gast’rik tak nak makan sebab tak teman.

Saya baru balik penggambaran, sampai je rumah saya terus ta’nam Gabby. Sekarang kucing saya ada tiga,” ujarnya. Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet turut bersim’pati dengan kehi’langan kucing kesayangan Zara. Menerusi perkongsian seorang pengguna TikTok @nadia_nanad02, dimana Zara melalui siaran langsungnya memberikan khabar se’dih tersebut.

Menurut Zara, Gabby telah dibelanya sejak kecil lagi dan sentiasa menemaninya ketika berada di rumah dan melakukan kerja rumah.

“Kucing pertama saya, Gabby, m4ti hari ini (semalam). Saya beli masa kecil, Gabby selalu teman saya tidur, makan, kadang – kadang Gabby tak nak makan kalau saya tak teman dia. Manja sangat. “Sampaikan dia gast’rik tak nak makan sebab tak teman. Saya baru balik penggambaran, sampai je rumah saya terus ta’nam Gabby.

Sekarang kucing saya ada tiga,” ujarnya. Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet turut bersim’pati dengan kehi’langan kucing kesayangan Zara.

 

“Bg pencinta kucing, ia bukan sekadar kucing, tp ia adalah keluarga.”

“Aq da bnyk kli da mngis sb kcing…btul la kcing hnya ad kte smpai dia mti.” Pencinta n pembela kucing jer tau ape perasannyer bila kehi’langan kucing”

“Org yg faham dan mempunyai sifat kasih sayang terhadap haiwan saja yg akan rasa bila kehi’langan haiwan yg kita sayang yg dah macam keluarga”

“Betul..hi’lang kucing rasa se’dih mcm hilang keluarga”

“Semngat Zara Sye dpt rase ape yg awak rasa …Sye pon pencinta. Kucing.”

Sumber: Viral

Kredit: info rentasasia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button