Hiburan

“Anak Dah 5 Tahun Tapi..”- Rumah Tangga Masih Lagi Berg0lak, Ramai Seb4k Lihat Kematangan Anak Syamsul Yusof

Pelakon, Puteri Sarah berkongsi sebuah video di mana anak sulungnya, Syaikhul Islam membantunya melakukan kerja rumah. Dalam video tersebut, Syaikhul dilihat sedang membasuh pinggan yang berada di sinki.

Anak yang rajin Menurut Puteri Sarah, Syaikhul seorang anak yang baik, soleh dan rajin membantunya di dapur. Lebih terharu, anaknya itu boleh dikatakan sangat matang, pandai menyayangi orang serta terlalu pr0tektif terhadap adiknya

Good morning from Syaikhul Islam anak yang baik, anak yang soleh. Keep being you. Anak yang rajin tolong mama dan hormat orang tua.

Baru 5 tahun tapi matang dan sayang serta protect adik. Menerusi video tersebut juga, Syaikhul berkata dia hendak menjadi seorang yang rajin dan mahu meringankan beban ibunya. Tambah Syaikhul, dia selalu memasak bersama ibunya. Di akhir video, Syaikhul meluahkan rasa sayang terhadap ibunya.

Lindung mama okay. Menjengah di ruangan komen, rata-rata rakan artis dan warganet terharu melihat sikap Syaikhul yang ringan tulang.

Terdahulu, Pelakon Puteri Sarah Liyana, 37, memfailkan satu tindakan di Mahk4mah Sesyen Kuala Lumpur dan dua aduan di pejabat agama terhadap wanita yang did4kwa kekasih kepada suaminya, Syamsul Yusof iaitu Ira Kazar. Puteri Sarah ketika ditemui di perkarangan pejabat Jabatan Agama

 

 

“Jadi sebelum saya menunaikan umrah saya sudah memberikan segala maklumat kepada peguam dan sepanjang tempoh sebulan di luar negara mereka sudah siapkan dan mengkaji semuanya.

Selepas saya balik umrah, terus kami membuat perbincangan dan mengambil tindakan sam4n,” katanya. Puteri Sarah berkata, tujuan dia membuat tindakan itu adalah untuk mempertahankan marvahnya yang sudah tercalar dan sekian lama didiamkan.

“lsu ini tidak akan berlarutan kalau saya tidak dig4nggu pihak ketiga yang terus menc4bar. Sebelum ini saya ada kongsi di Instagram terdapat pihak yang menc4bar saya dengan menyatakan bila saya nak meny4man dan meminta peguam saya untuk membuat tindakan segera. Jadi kami sudah failkan dua sam4n,” katanya.  Menurut Puteri Sarah, selain menuntut keadilan, dia juga mahu menyelamatkan rumah tangganya.

 

Sumber: Metro

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button