Hiburan

Mahu elak fltnah, Luqman Hafidz akhirnya mengaku sudah bercer41 sejak Jun lalu

TEKA TEKI status rumah tangga Luqman Hafidz dan isteri yang hangat diperkatakan sejak beberapa bulan lalu akhirnya terjawab apabila pelakon berkenaan mendedahkan mereka sudah bercerai pada Jun lalu.

Kata Luqman atau Muhd Luqman Hafidz Muhd Fauzi, 31, dia dan Nurul Atiqah Mad Apandi bercerai secara baik di mahkamah namun tidak memperincikan butiran perpisahan mereka.

“Sampai masanya untuk saya kongsikan dan mengesahkan yang saya sudah pun berpisah dengan isteri pada bulan Jun yang lalu.

Luqman Hafidz umum penceraiannya.

“Kami berpisah cara baik di mahkamah. Sekarang fokus kami adalah memberikan kehidupan yang baik pada anak kami,” katanya.

Luqman berkongsi perkara itu menerusi Instagram miliknya pada pagi Jumaat.

Tambah Lukman, penjelasan itu dibuat kerana dia tidak mahu mana-mana pihak terus berteka teki tentang status rumah tangganya.

Ini kerana kata Lukman, dia tidak mahu perkara itu mendatangkan khabar angin tidak elok seterusnya menjejaskan hubungan baik kedua-dua belah keluarga.

“Saya sedar status saya sebagai anak seni tak lari daripada perhatian masyarakat. Justeru saya tampil memberikan kenyataan ringkas ini bagi mengelakkan sebarang kekeliruan atau tanda tanya berterusan dari mana-mana pihak. Semoga tiada lagi spekulasi yang timbul selepas ini.

“Saya berharap agar pihak media khususnya dapat memberikan ruang kepada saya dan menghormati keputusan ini bagi menjaga hati keluarga saya juga bekas mentua. Saya mohon maaf atas segala kekalutan sebelum ini,” katanya lagi.

Fokus saya sekarang adalah kerja keras bagi mencari rezeki dan sebagai seorang bapa.

LUQMAN HAFIDZ

PELAKON

Luqman turut memberitahu tahu bahawa dia kini mahu lebih fokus pada karier sekali gus ingin menjalankan tanggung jawab yang baik buat anaknya iaitu Eve Laura.

“Fokus saya sekarang adalah kerja keras bagi mencari rezeki dan sebagai seorang bapa, tanggungjawab ini adalah keutamaan saya.

“Saya pohon semua titipkan doa yang baik-baik dan saya doakan yang terbaik juga buat kalian. Terima kasih,” ujarnya.

Harap penjelasan dapat tidak timbulkan kekeliruan.

Sebelum ini, status rumah tangga Luqman menjadi teka teki ramai apabila pelakon berkenaan tidak lagi berkongsi gambar keluarga di media sosial.

Untuk rekod, Luqman mendirikan rumah tangga dengan Nurul Atiqah Mad Apandi pada 20 Mac 2020.

Pasangan itu dikurniakan seorang anak perempuan iaitu Eve Laura pada 6 Februari 2021 yang kini berusia hampir dua tahun.

Sumber: mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button