Hiburan

Ada Netizen K0men Diberi Segala Nlkmat Tapi Ujian Pada Suaml, Sekali Datln Shahlda Balas Terus Terkejut

 

Kuala Lumpur – Sejak kebakangan ini, nama usahawan terkenal, Datuk Seri Aliff Syukri hangat diperkatakan warganet selepas ramai yang kurang senang dengan hantaran-hantarannya di media s.osial berkaitan s.ingle terbarunya.

Malah, ia turut mendapat respon ibunya yang juga merupakan usahawan, Rozita Ibrahim.

Jelas Rozita dia kec.ewa kerana anak lelakinya itu dikatakan tidak mengendahkan segala tegurannya berhubung video-video te.aser berkaitan single baru yang bakal dilancarkan tidak lama lagi.

Pada malam Jumaat, Aliff telah memuat naik sepotong hantaran video sambil menangis dan memohon maaf diatas segala ketela.njurannya selama beberapa hari ini.

Katanya lagi, dia juga mahu berundur dan memadam kesemua pla.tform media sosial miliknya.

Bukan setakat itu, Aliff mende.dahkan dirinya juga sebenarnya mengalami m.asalah m.ental. Dalam pada itu, t.indakan Aliff berkongsi gambar pil turut merisaukan para pengikutnya di media sosial.

Terbaru, penyanyi lagu Cuba Bahagia ini dilihat telah memadam kesemua gambar-gambarnya di media dan kini hanya tinggal foto-foto pr.oduknya keluaran syarikatnya.

Malah, gambar profilnya di Instagram juga sudah tidak kelihatan lagi. Situasi ini nyata menimbulkan kerisauan di kalangan para pengikutnya.

Awal tahun lalu, penyanyi lagu Cuba Bahagia berjanji untuk tidak lagi melakukan ko.ntroversi dan memohon maaf atas apa jua kesil.apannya.

Bagaimanapun, sehingga kini masih tiada lagi penjelasan yang dibuat oleh Aliff berhubung tin dakkannya itu.

Apapun, kita harapkan semoga Aliff sentiada berada dalam keadaan yang baik, diberikan kekuatan dan dipermudahkan segala urusannya.

Ada Netizen Tinggalkan Komen Dekat IG Datin Shahida

Allah beri segala nikmat, hanya satu ujian melalui suami, jangan p.utus berdoa.

Terdahulu, Aliff, 35, bertindak mengucapkan selamat tinggal kepada berjuta-juta pengikutnya dalam media sosial.

Sejak beberapa hari lalu, dia kembali mengundang cacian selepas berkongsi sebuah video sedang bergelek dan menari sakan bersama penyanyi dangdut, Baby Shima.

Difahamkan, Aliff berhasrat untuk melancarkan sebuah video muzik single terbaharunya bersama penyanyi itu namun seperti kebiasaan, apa yang dilakukannya mengundang teguran ramai termasuk penceramah bebas, PU Syed dan ibunya sendiri.

Terdahulu, Aliff dalam beberapa hantaran di Instagram menangis teresak-esak memohon maaf kepada semua termasuk kepada ibu, isteri dan anak-anaknya.

Kredit : Mstar/IG

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button