Hiburan

Rakam Kaki Terket4r, Ramai Tertanya-Tanya Waris Perli Siapa?, “Anxlety Tidak Dibenarkan Di Sini…”

Penyanyi rap Muzzammil Bin Alias atau lebih dikenali sebagai Waris mengundang kontr0versi apabila memuat naik sebuah video di akaun Tik Tok miliknya. Di dalam video tersebut, kelihatan penyanyi rap itu berada di sebuah majlis dan duduk dengan keadaan kakinya yang terket4r-ket4r.

Lebih menimbulkan persoalan ramai ialah penyanyi rap itu menyentuh tentang isu anxiety di ruangan kapsyen sekaligus membuatkan ramai tertanya-tanya mengenainya. Malah ada yang mendakwa Waris memerli seorang pelakon wanita yang menerima anxiety attack di dalam sebuah majlis baru-baru ini.

“Anxiety tidak dibenarkan di sini.”

Macam yang semua tahu, baru-baru ini pelakon Maya Karin menjadi bualan ramai selepas dia diser4ng panlc att4ck ketika menyampaikan anugerah di Festival Filem Malaysia ke-32. Malah pelakon wanita itu turut dibantu dan ditenangkan oleh Faizal Hussein yang menjadi gandingannya pada malam tersebut.

Reaksi netizen

Perkongsian dari Waris ini turut menimbulkan pelbagai persoalan dalam kalangan netizen yang tertanya-tanya motif penyanyi rap itu memuat naik video tersebut. Tidak kurang juga yang menyel4r tindakannya yang dikatakan memerli pelakon wanita itu di atas insiden yang berlaku padanya baru-baru ini.

“Err tak paham, maksud cakap macam tu kenapa? Ke perli….”

“Anxiety tu boleh berlaku kat mana-mana je Waris. Orang yang mengalami je faham, so benda tak lawak k.”

Tiada niat perli sesiapa

Namun ada juga netizen yang mempertahankan Waris di mana kapsyen tersebut sebenarnya ditujukan untuk dirinya sendiri. Malah turut dapat dilihat dengan jelas di dalam video itu, penyanyi rap tersebut dilihat dalam keadaan yang gellsah dan cuba menenangkan dirinya sendiri.

“Dia cakap pasal dia. Tengok kaki dia non stop goyang.”

Sebelum ini, pelakon Maya Karin menjadi bualan ramai selepas memberitahu dia menerima panlc att4ck semasa menyampaikan anugerah di FFM ke-32. Pelakon wanita itu dikatakan mengglgil dan hampir pltam semasa berada di atas pentas.

Malah dia juga terp4ksa menanggalkan kasut tinggi yang dipakainya bagi mengurangkan perasaan gementar. Dalam masa yang sama, pelakon Faizal Hussein turut membantu membawa kasut tinggi pelakon itu semasa turun dari pentas.

Sumber: syor.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button