Hiburan

“Ya Allah Saya Sendiri Berlakon, Saya Sendiri Mer4ung Tengok Drama Ni,” – Amyza Aznan

Pelakon, Amyza Aznan mendedahkan drama lakonannya yang berjudul Rindu Kasih sememangnya memberi impak terhadap dirinya meskipun sebagai seorang pemeran watak.

Menurut Amyza, dia sendiri tidak dapat membayang perasaan para b4nduan sebenar yang terpksa mengharungi dugaan berat ini di dunia nyata.

“Ya Allah. Saya sendiri berlakon, saya sendiri mer4ung tengok drama ni. Saya tak dapat bayangkan bagaimana b4nduan-b4nduan yang melalui fasa ini di dalam realiti. Aku tak tahan,” tulisnya.

Luahan tersebut dikongsikan sendiri oleh Amyza menerusi sebuah hantaran di laman Instagram.

Pada masa sama, ibu kepada dua orang cahaya ini turut menyeru kepada semua pihak untuk berhenti memberikan persepsi buruk terhadap para b4nduan yang cuba untuk berubah ke arah yang lebih baik.

“Nota kaki, tiada siapa dilahirkan ingin menjadi b4nduan. Kita hanya manusia lemah yang diuji oleh Allah SWT kerana sayang dan kasih pada hambanya. Jangan pandang hlna. Jangan menghukum ujian mereka,” ujarnya lagi.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen dan rakan selebriti kagum selain turut memuji kualiti lakonan yang ditunjukkan oleh Amyza di dalam drama ini.

“Kakak berlakon memang neutral. Menjadi sungguh. Hebat kak.

“Kak Amyza, saya menangis tengok drama ini. Meraung sorang-sorang. Menghayati setiap skrip dan jalan cerita.

“Setiap kali tengok cerita ini, saya menangis sungguh kak.

“Biasa dia berlakon kita gelak-gelak, sekali dia berlakon cerita macam ni. Kita pun ikut berderai.

“Artis yang betul-betul berbakat dan versatil. Melawak boleh dan menghayati pelbagai watak pun boleh,” antara komen netizen di Instagram.

Sekadar informasi, drama Rindu Kasih menceritakan tentang kisah seorang anak perempuan yang mendambakan kasih sayang daripada ibunya yang kini sedang dipenj4rakan.

Selain Amyza, drama sarat emosi ini turut dibintangi barisan pelakon-pelakon hebat seperti Ummi Nazeera, Izzue Islam, Fazlinah Ahmad Daud dan ramai lagi.

Rindu Kasih ditayangkan di slot Samarinda, TV3 pada setiap Isnin hingga kami, jam 10 malam.

Sumber: MH

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button