Hiburan

Tular penonton jelita di GV9, sekalinya Aeril Zafrel tinggal k0men cuit hati warganet

Separuh akhir konsert Gegar Vaganza musim ke-9 (GV9) yang berlangsung pada Ahad lalu nampaknya mengejutkan penonton dengan dua peserta tersingkir, Dina Nadzir dan Fuad Rahman. Manakala Shila Amzah, Jaclyn Victor, Tomok, Bob Yusuf, Hazrul Nizam dan kumpulan V.E berjaya mara ke final pada minggu hadapan.

Selain persembahan kesemua penyanyi tersebut berjaya memukau ramai, ternyata terdapat satu muat naik klip video pendek ini turut viral disebabkan kejelitaan seorang penonton Gegar Vaganza musim ke-9 baru-baru ini menjadi tumpuan. Seorang individu yang dilihat tertarik dengan penonton jelita ini membuatkan muat naik video tersebut hangat diperkatakan ramai.

Video:

@_syafiqikhwan

Wahai the power of tiktok, boleh kenalkan saya dgn gadis ini? dan kirimkan bunga dari saya buat dia ok. 🌹 Maybe we both can be a good friends 😊 #iminlove #fyp #gegarvaganza2022

Bintang di Surga – Noah

Hantaran pemilik akaun tersebut meminta untuk kuasa di aplikasi, TikTok tersebut untuk memperkenalkan dirinya kepada penonton jelita tersebut. Kelihatan dalam video pendek tersebut memaparkan, seorang gadis jelita berada di belakang juri tetap, Datuk Ramli M.S atau turut popular dengan panggilan Tok Ram.

 

Tidak semena-mena, hantaran video tersebut turut tular dengan ditonton 2.8 juta kali dan ternyata ia juga menarik tumpuan selebriti dan TikToker popular, Aeril Zafrel yang jarang tidak membuatkan ramai geli hati dengan perangainya.

‘Omg. That’s me’

Walau bagaimanapun, netizen juga hadir support dan diruangan komen pula, pemilik akaun tersebut menerima ribuan respon apabila ada juga yang menyangka gadis jelita tersebut, Anna Jobling.

‘Ingatkan Anna Jobling’

Sumber: HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button