Hiburan

“Suami harus memainkan peranan”- Reaksi Yusof Haslam di Melodi ‘dihujani’ emoji menangls selebriti

Selepas pengumuman oleh pengarah dan pelakon terkenal, Syamsul Yusof mengenai perkahwinannya dengan Ira Kazar yang dikongsikan dilaman media sosial miliknya nampaknya tidak henti-henti ia menjadi perhatian serta perbualan di media sosial. Malah Puteri Sarah juga memberikan beberapa kenyataan tentang persoalan yang timbul.

Walau bagaimanapun terbaharu, kemunculan Datuk Yusof Haslam di satu rancangan, Melodi mencetuskan ramai turut sama menangis apabila pengarah terkenal ini dilihat sedih dan kecewa dengan tindakan anak lelakinya itu kerana tidak berterus-terang dari awal selepas empat tahun kemelut rumahtangganya itu berlaku.

Kredit foto: Melodi

Menerusi temubual Melodi yang mendapatkan Datuk Yusof Haslam membuatkan ramai warganet turut sedih melihatkan pengarah terkenal ini yang dalam pada masa yang sama memberikan pesanan buat Syamsul Yusof tentang rumahtangga dan peranan sebagai seorang suami.

Dalam pada merasa terkilan, Datuk Yusof Haslam turut tidak dapat menahan sebaknya disaat berkata dia sebagai seorang ayah mendoakan yang terbaik. “Dan saya sebagai… sebagai ayah, saya sentiasa doakan yang terbaik. Itu sahaja.”

 

 

Perkongsian yang turut mendapat perhatian ramai di Instagram Melodi nampaknya turut membuatkan rakan selebriti terkenal turut meninggalkan komen mereka. Kebanyakan selebriti memberikan komen dengan emoji menangis selepas muatnaik tersebut dikongsikan.

‘I also cry…’

‘Saya pun nak ikut Dato sedih juga…’

‘Ayah sampaikan menitiskan air mata kecewa kerana dibelakangi anak kesayangan…’

Sumber: syor.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab andaa

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button