Viral

Pura-Pura Kaku Ketika Sedang ‘Diruqyah’, Bayi Dipuji Pandai Menghayati Watak

Sudah semestinya kalau bayi diletakkan dalam jagaan seorang yang bergelar ayah memang akan banyak perkara yang pelik yang dilakukan oleh si ayah dan anak itu.

Itu adalah kerana seorang ayah ini bukan seperti seorang ibu yang akan memastikan anaknya selamat dan tidak memberi anak- anak melakukan apa yang dikehendakinya tetapi seorang ayah pula lain wataknya.

Menerusi sebuah perkongsian di aplikasi tik tok milik Ummadafi, telah kelihatan seorang lelaki sedang memegang kepala bayi lelakinya dari belakang sambil terkebil-kebil mulutnya sambil membaca sesuatu.

Rupanya si ayah sedang bergurau dengan bayinya dan apa yang menarik perhatian adalah bayi itu seperti faham dan reaksi yang ditunjukkan itu seakan dia suka dan boleh pulak dia menghayati watak itu dengan baik.

Video:

@ummadafi

Emang dasar bapak nya 😮‍💨

Be With You Remix – sayakhoko

Apabila diterjah ke ruangan komen pula, ramai warganet yang terhibur dengan gelagat anak beranak ini dan ramai juga yang memuji kecomelan bayi itu.

Komen Netizen:

Sumber : https://www.tiktok.com/@ummadafi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button