Viral

Pengantin Dikec4m Minta ‘Edit’ Hilangkan Gambar Budak Pegang Bantal Busuk, Rupanya Ada Sebab Lain

Baru-baru ini, perkongsian seorang wanita di kumpulan Facebook ‘Edit Apa Hari Ni?’ menjadi bualan netizen apabila dia meminta bantuan orang ramai untuk menyunting beberapa gambar semasa majlis perkahwinannya.

Menurut wanita itu, dia meminta bantuan untuk ‘menghilangkan’ gambar seorang kanak-kanak yang dilihat berada di antara dia dan suami semasa majlis persandingan mereka. Turut kelihatan di dalam gambar itu, seorang kanak-kanak yang memegang sebuah bantal busuk berada di antara pasangan pengantin itu.

Tambah wanita itu lagi, dia suka dengan gambar tersebut namun terlepas pandang dan tidak sedar dengan kehadiran kanak-kanak itu di situ. Malah menurutnya, kanak-kanak itu bukanlah anaknya sekaligus mengundang pelbagai persoalan dalam kalangan netizen.

Memandangkan kanak-kanak itu dilihat memegang erat tangan pengantin lelaki, ramai yang menganggap kanak-kanak tersebut adalah anak tiri kepada wanita tersebut. Oleh itu, ramai yang mengecamnya kerana ingin ‘membuang’ gambar anak tirinya dari momen indah itu.

Anak buah pengantin lelaki

Namun difahamkan, kanak-kanak itu sebenarnya adalah anak saudara kepada pengantin lelaki dan bukanlah anak tiri seperti yang didakwa. Seorang individu turut menjelaskan permintaan pengantin wanita itu bukanlah bermaksud dia tidak menyukai kanak-kanak tersebut.

“Mungkin dalam dua gambar ni pengantin rasa dorang nampak cantik/hensem dan nak frame kan sebagai kenangan, so mestilah nak gambar yang proper.”

 

Sebaliknya dia cuma ingin merakamkan momen indah itu bersama suaminya dengan versi yang lebih baik lagi. Oleh kerana majlis perkahwinan itu hanya berlangsung sekali sahaja seumur hidup, netizen berpendapat pastinya wanita itu ingin mendapatkan gambar terbaik bagi merakamkan kenangan tersebut.

Sumber: syor.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button