Hiburan

“Matematik Form 1 Pun Dah Susah Inikan Master..” Ikut Jejak Kakak, Adik Najwa Latif Berjaya Tamat Pengajian

Masih ingat lagi akan penyanyi yang bernama Najwa Latif? Lagunya yang bertajuk ‘cinta muka buku’ telah menjadi satu fenomena yang luar biasa dan menjadi v1ral pada suatu ketika dahulu. Najwa telahpun mencipta nama dengan cara tersendiri dengan menghasilkan lagu-lagu yang begitu popular.

Meskipun bergiat aktif dalam bidang nyanyian, Najwa tetap teruskan pengajian dengan menyambung pengajian dalam bidang Pengajaran Bahasa Inggeris Sebagai Bahasa kedua di Universiti Malaya dan kini telahpun bergelar seorang pensyarah.

 

 

Bukan setakat Najwa sahaja yang bijak pandai malah jejak langkahnya juga turut diikuti oleh adiknya yang mesra dipanggil Jiha.

Baru-baru ini Najwa telah memuatnaik beberapa video sempena hari konvokesyen adiknya di sebuah kolej pengajian. Tidak ketinggalan, penyanyi tersebut turut meluahkan rasa syukur dan berbangga dengan pencapaian adiknya yang telah selamat menamatkan pengajian dalam jurusan pendidikan matem4tik dengan teknologi.

Girl is glowing! Alhamdulillah, Jiha has graduated with a master’s degree in mathem4tics education with technology and self love! Gitewww. Congratulations Adik. You did a very good job. A proud sister, I am.

Rata-rata peminat tidak ketinggalan memenuhi komen dengan ucapan tahniah malah  ada juga yang memuji kepintarannya dalam subjek kira-kira sehingga berjaya ke tahap yang lebih tinggi.

Sumber : Ig Najwa Latif

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button