Hiburan

“Kenalkan bakal suami Puteri Sarah…” – Lelaki Ini Berani Untuk Ambil Puteri Sarah Sebagai Isteri Selepas Bercera4i Dgn Syamsul Yusof. Ini Pulak Komen Netizen

Kisah rumahtangga Puteri Sarah dan Syamsul Yusof nampaknya masih belum reda. Sejak setahun lalu Puteri Sarah pernah mendedahkan mengenai orang ketiga yang hadir dalam kehidupan mereka.

Kini terjawab sudah siapakah orang ketiga tersebut dan individu itu juga kini bergelar isteri kedua kepada Syamsul Yusof. Pasangan suami isteri ini dilihat berbalas video menjawab spekulasi dan tuduhan terhadap mereka.

Hinggalah baru-baru ini Puteri Sarah memaklumkan akan memfailkan penceraian pada Isnin nanti. Bagaimanapun di sebalik kekecohan mengenai rumahtangga pasangan selebriti ini, ada seorang jejaka kacak tawar diri jadi suami baru Puteri Sarah.

Menerusi akaun TikTok dengan nama Arif Izo, pemuda ini memuat naik satu video dengan kapsyen yang telah mencuri perhatian warganet. Berikut adalah muat naik tersebut:

“Salam Sol. Kenalkan bakal suami Puteri Sarah. Aku akan pastikan dia bahagia. Takkan nak biarkan bidadari secantik ini sedih”

 

Wow, berani sungguh pemuda ini mencuba nasib ya. Perkongsian mengenai jejaka kacak tawar diri jadi suami baru Puteri Sarah ini telah mencuri perhatian ramai. Malah di ruangan komen ramai juga yang bersetuju dan mengucapkan semoga berjaya kepada pemuda ini.

Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian ini:

“Wahhh comey ja kalau betoi kan. Mesti jadi cute couple nihh”

 

“Hahaha siut ar..Cepat tol netizen ni buat kerja”

“Kemahennn ye. Tapi Puteri Sarah ada dua maid bang. Harap bang pun mampu lah beri kemewahan seperti Sol berikan dia kemewahan”

“Aduhh ni lagi handsome dari Sol”

Sumber: syor.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button