Hiburan

Jarang Kongsi, Anak Sulung Azhar Sulaiman Leia Jadi Perhatian, “Ni Sebijik Muka Daddy”

Jika sebelum ini anak Azhar Sulaiman dikenali dengan nama Leona sering menjadi tumpuan ramai, kali ini muat naik video oleh pelakon ini memaparkan anak gadisnya yang lain membuatkan ada yang tak sangka.

Anak gadis Azhar Sulaiman ini adalah Kasih Leia Ixora dan dalam rakaman tersebut dipaparkan pelakon lelaki itu bertanyakan kepada anaknya itu. Gadis berkenaan memakai pakaian serba putih dan duduk di sofa.

Kedengaran suara Azhar Sulaiman yang bertanyakan kepada Leia dia mahu ke mana berpakaian sebegitu. Jawapan selamba anak gadis Azhar Sulaiman ini adalah hanya untuk melepak di rumah kawannya.

Berikut adalah rakaman bapa dan anak ini yang dimuat naik menerusi akaun TikTok Azhar Sulaiman sendiri:

Disebabkan dipertikai berpakaian sedemikian, Leia muncul dalam satu lagi rakaman dan kali ini gadis berkenaan bertudung litup. Berikut adalah rakaman tersebut:

Video

@azharbsulaiman

Tudung Party??

? Suspense Music – Sound Collective

Kedengaran gadis ini memberitahu dia akan ke rumah kawannya untuk ‘parti tudung’. Sempat juga Azhar Sulaiman menasihatkan anaknya itu supaya jangan tukar pakaian pula bila tiba di rumah rakan tersebut.

Difahamkan Leia adalah vokalis bagi sebuah kumpulan Indie dengan nama Senja. Di ruangan komen, rata-rata warganet ada yang membezakan Leia dan juga Leona. Berikut antaranya:

“Ni anak sulung dorang. Memang jarang nampak kat media”

“Adoi penatnya jadi Azhar Sulaiman. But I think he is a very good father”

“Ni sebijik muka daddy, Leona amek mummy face.. Sama adik ooo.Yang penting semua anak2 Azhar Sulaiman bijak2, baik2, InsyaAllah berjaya dunia akhirat”

“Leona muka ikut mak nya..Yang ni muka ikut Azhar Sulaiman”

Sumber: syor.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button