Hiburan

“I tak kisah semua tu” – [VIDEO] Ramai Kecew4 Tengok Respon Somb0ng Neelofa Terima Hadiah TikTok

Kalau korang biasa tengok live dekat TikTok, korang mesti tahu kan orang yang tengok live korang boleh bagi hadiah? Selalunya orang-orang famous memang banyak tau dapat. Memang seronok!

Tapi bagi selebriti Neelofa lain pula ceritanya. Baru-baru ini, tular klip menunjukkan respon Neelofa seperti tidak mengendahkan pemberian gift dari peminatnya ketika membuat live di TikTok.

Dalam video tersebut, dapat dilihat Neelofa bersama suaminya sedang tanya pendapat followers mengenai produk yang bakal dikeluarkan.

Menurut Neelofa, dia dan suaminya sedang dalam usaha untuk mengeluarkan produk skincare. Sedang dia asyik bercerita dengan suaminya, dapat dilihat salah seorang peminatnya telah memberikan hadiah swan.

Sejurus melihat pemberian tersebut, suaminya Haris telah memberitahu Neelofa tentang hadiah yang diterima bersama hadiah-hadiah lain sebelum Neelofa membalas dengan acuh tak acuh…

Sayang i tak kisah semua hadiah tu.”

Respon Neelofa ini kemudiannya telah mendapat teguran dari Haris meminta isterinya untuk mengucapkan terima kasih.

Eh tak, you kena cakap terima kasihlah.”

Neelofa kemudiannya telah mengucapkan terima kasih sebelum meneruskan keterujaannya tentang produk terbaru Nunha yang bakal dikeluarkan.

“Amboi tingginya mendongak hajjah”

Ekoran respon ini, ramai yang melihat video ini meluahkan rasa kurang senang mereka kerana merasakan Neelofa sepatutnya mengucapkan terima kasih walaupun hadiah yang diberikan tak seberapa dengan apa yang dimilikinya.

Mungkin sebab excited sangat nak cerita pasal produk terbaru sampai terlepas cakap macam tu…

Sumber: Lobakmerah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button