Hiburan

“Cute, bibir merah dan pipi labuh” – Ayie Floor 88 Ded4h Wajah Baby Ramai Ger4m!

Buat pertama kalinya vokalis kumpulan Floor 88, Ayie Ilham mended4hkan wajah anak sulungnya, Nayla Amanda.

Ayie menerusi hantaran terbaharu di akaun Instagram miliknya memaklumkan usia puteri kesayangannya kini gelap sebulan.

“Assalammualaikum, hari ini genaplah sebulan umur puteri sulung kami Nayla Amanda. Alhamdulilah dengan ini saya kongsikan wajah Amanda,” tulisnya.

 

Dalam pada itu, ruangan komen juga dipenuhi dengan ucapan yang memuji kecomelan wajah Amanda.

Terdahulu, menurut Ayie atau nama sebenar Nik Fadlee Elhamshah, 24, berkata, dia belum bersedia untuk berkongsi wajah anak kerana masih terlalu awal dan Nayla baru berusia tiga minggu.

“Usia bayi pun belum sampai sebulan lagi. Insya-Allah, saya akan berkongsi gambarnya pada masa yang sesuai. Tunggulah, dalam sedikit masa lagi. Kehadiran Nayla melengkapkan kebahagiaan saya dan isteri.

“Malah, melihat isteri bertarung nyawa ketika nak melahirkan anak pun, saya berasa sedih dan amat tersentuh hati. Betapa besarnya pengorbanan seorang wanita yang bergelar isteri dan ibu,” katanya.

Ayie ditemui semasa di majlis sambutan ulang tahun Floor 88 yang kelima dan pelancaran single terbaharu berjudul Sahabat dan album digital mereka, Infinity.

Berkongsi tentang rutin hariannya, Ayie berkata, menjaga bayi amat mencabar dan harus berjaga malam untuk menguruskan Nayla.

“Sekarang saya dah rasa bagaimana menjaga anak yang bangun pada tengah malam dan tak tidur hingga ke pagi. Begitu juga mendengar dia menangis. Ia satu pengalaman baharu yang menyeronokkan dan membahagiakan dalam hidup saya kini.

“Alhamdillah, saya juga sekarang makin selesa menjaga anak bagi membantu isteri yang masih dalam pantang. Selain itu, keluarga saya dan mentua juga banyak membantu kerana kami baharu ada anak sendiri,” katanya.

Ayie atau nama sebenarnya, Nik Fadlee Elhamshah, 24, sebelum ini memilih untuk tidak mendedahkan wajah anaknya terlalu awal.

Ayie mendirikan rumah tangga dengan wanita pilihannya, Natasha Ahmad Nawawi atau Tasha Awie, 23, pada 21 Oktober tahun lalu.

Komen Netizen:

Sumber : https://gempak.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button