Hiburan

“Bagus artis macam ni, berterus terang” – Ditanya soal kahwin Riena Diana rilek ‘video call’ kekasih tanya.

Siapa sahaja yang tidak kenal dengan pelakon, Riena Diana. Kesan dia membawa watak Lailer dalam drama Kampung People mencetuskan namanya semakin melonjak naik. Mana tidaknya, watak Lailer tidak mudah untuk dibawa malah untuk buat penonton seronok menonton namun Riena Diana berhasil menambat hati penonton.

Lakonan menjadinya dalam Kampung People juga berhasil membuatkan ramai terhibur apatah lagi sejak akhir-akhir ini, Lailer menjadi sorotan ramai. Untuk info, drama bersiri ini sudah masuk ke musim ketiga dan telah menemui penonton sejak 18 November lalu di saluran TV3.

Lailer antara watak popular

Meskipun begitu, nampaknya gelagat Riena Diana yang ditemubual dalam satu rancangan terkenal, Melodi menyebabkan dia menjadi sorotan ramai di platform tersebut. Seperti biasa, pelakon jelita ini juga tidak dapat lari daripada menerima soalan tentang kahwin daripada media.

Riena Diana bagaimanapun membuatkan ramai memberikan pujian terhadapnya apabila dilihat tidak melatah atau sembunyikan perkara tersebut. Lebih menarik tumpuan peminat dan netizen juga, Riena Diana sporting untuk terus bertanya kepada kekasihnya secara live dalam rancangan tersebut apabila dia membuat video call.

Terus video call kekasih

Jawapan Riena Diana dengan video call kekasih itu membuatkan pelakon watak Lailer ini menerima pujian ramai dengan sikap sporting dan temubual tersebut menerima ribuan tanda suka.

‘Hahaha i suka jawapan macam ni…’

‘Terus terang kan elok’

‘Bagus artis macam ni, berterus terang’

Sumber: syor.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button