Hiburan

Apa Agaknya Si Bell Ni Makan ya “Masalahnya Asal Bapaknya Tak Tua2” -Netiizen

Sebagai seorang manusia biasa, adalah perkara normal untuk kita melalui waktu usia. Semakìn lama kita akan melalui waktu-waktu tua kita. Namun, semakin kita tua, semakin banyak garam kita rasa, semakin banyak pengalaman dan ilmu kita timba.

Apabila disebut dengan usia, pasti orang akan kaitkan wajah yang semakin berkedvt dan rambut yang semakin beruban.

Ramai juga artis-artis tempatan kita yang dilihat sepertia tidak dimamah usia. Antara artis-artis yang dilihat masih sama seperti dulu adalah Bell Ngasri. Seperti yang diketahui, Bell Ngasri sudah pun mencec4h umur 41 tahun tahun ini.

Seperti kita ketahui Bell Ngasri mula aktif bergiat dalam bidang lak0nan ini sejak dari tahun 1990 lagi ketika beliau masih berusia 10 tahun bersama adik beradiknya yang lain.

Kini beliau sudah menjadi orang berpengalaman dalam industri dan juga telah mendirikan rumahtangga dan mempunyai 3 cahayamata.

Di dalam perkongsian beliau tersebut,beliau kongsikan gambar beliau bersama keluarga kecil mereka menyambut Hari Raya Aidilfitri tempoh hari.

Ramai yang mengucapkan selamat hari raya kepada Bell di dalam ruang komen dan ada juga tertanya-tanya kenapa Bell Ngasri tidak pernah kelihatan tva.

Ramai juga yang setuju dengan komen tersebut dan hairan apa agaknya Bell Ngasri makan untuk kekalkan wajah remajanya.

Ada juga berseloroh mengatakan beliau makan Mee Ah Hok seperti yg dipopularkan dalam sal4h satu filem arahan Mamat Khalid yang juga dilak0nkan oleh Bell.

Namun, hanya Bell sahaja ketahui apa yang mengekalkan awet muda wajahnya. Untuk perkembangan tentang beliau, beliau sekarang sedang menjayakan sebuah telemovie berjudul Kampung Pisang Musikal Raya Istimewa sempena bulan Aidilfitri ini.

Sumber:gm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button