Hiburan

“Aku lebih rela menjadi anak pengutip sampah yang berilmu, dari menjadi orang kekaya yang dvngu,” – Puteri Balqis selar Azhar Sulaiman

Sebelum ini, pelakon Azhar Sulaiman telah memuat naik pendapat peribadinya tentang isu Puteri Balqis yang mendakwa bahawa menjadi mangsa kepada gangguan seksual bapa kandungnya.

Menerusi entri yang dibuat oleh Azhar, dia seakan-akan tidak bersetuju dengan tindakan Balqis dengan menyatakan sesetengah rahsia perlu disimpan buat selama-lamanya dan tidak sepatutnya membuka a1b keluarga apabila bergelar sebagai seorang selebriti.

Pelakon remaja, Puteri Balqis, 15, tampil membidas komen aktor Azhar Sulaiman yang berpendapat aktres tersebut didakwa mendedahkan aib keluarga apabila mengatakan dirinya menjadi mangsa gangguan s3ksual oleh bapa kandung.

 

Puteri Balqis atau lebih mesra dengan sapaan Aqish menerusi dua hantaran di Instagram Story mendakwa, pandangan Azhar itu dikatakan seperti melepaskan rasa marah.

“Uncle tahu betapa susahnya perkara ni? Saya tak nampak apa yang Uncle tulis ni sebagai peraturan. Saya lebih nampak ini emosi marah, geram, bengang”.

Menerusi hantaran sama, Aqish turut mengucapkan terima kasih atas nasihat yang diberi serta memetik salah satu daripada enam pandangan Azhar.

“Kadang kala ada rahsia yang kita simpan sampai m4t1 sebab kerja as celebrity’, terima kasih atas nasihat Uncle.Tapi, saya tak akan pernah mengatakan perkara tersebut kepada adik-adik saya dan abang-abang saya di luar sana yang masih bergelut. Uncle dah menulis nota bunnvuh diri untuk kami,”

 

Berdasarkan hantaran Instagram Story yang lain, Aqish turut memuat naik kata-kata ‘kiasan’ yang mendakwa dirinya lebih rela menjadi anak pengutip sampah.

“Aku lebih rela menjadi anak pengutip sampah yang berilmu, dari menjadi orang kekaya yang dungu,”.

 

Sebelum ini, Azhar Sulaiman hangat menjadi perbualan netizen di serata media sosial akibat pendapat peribadinya berhubung isu Puteri Balqis didakwa menjadi m4ngsa gangguan s3ksual bapa kandungnya.

Sumber: Beautifulnara

Kredit:R-pg.net

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button