Uncategorized

“Ya Allah Cantiknya!..” – Puji Isteri Cantik Berhijab, Netizen Pula Yg ‘Tersenyum’ Tgk Adegan Romantik Halim Radzi Dan Sharifah Husna

Menerusi satu perkongsian video yang dikongsikan oleh pemilik akaun Tiktok Halimradz. Beliau yang berkongsi mengenai pasangan pelakon, Halim Radzi dan Sharifah Husna yang baru sahaja mendirikan rumah tangga baru-baru ini telah mencuri perhatian ramai apabila memuatnaik video dirinya sedang memuji kecantikkan isterinya.

Abdul Halim Radzi Sapari merupakan ialah pelakon lelaki Malaysia. Antara pemain watak dalam drama berepisod adaptasi novel, Masih Ada Rindu. Yang bakal bersiaran di TV3. Siri televisyen ini mengetangahkan pelakon Farid Kamil dan Mimi Lana.

Menurut perkongsian video tersebut, dia dilihat berkali-kali memuji isterinya, Sharifah Husna cantik disebabkan isterinya itu mengenakan hijab.

“Aduh cantiknya, Ya Allah cantiknya”, – Ujarnya kepada isterinya.

Namun, isterinya menyatakan bahawa dirinya malu dan segan apabila mendengar suaminya memujinya sebegitu.

“Malu lah… sayang puji”, – Kata Husna.

Halim tetap menyatakan pujian terhadap isterinya itu kerana memang benar cantik dan menepis dakwaan isterinya yang mengatakan bahawa dirinya biasa-biasa sahaja.

“Ya lah sebab cantik.. I tak puji pun tetap cantik”,

“Biasa-biasa je.. ehh luar biasa”, – Kata mereka lagi.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata daripada netizen mengatakan bahawa mereka adalah pasangan yang romantik sehingga mereka pun turut tersenyum melihat gelagat yang dipamerkan.

Malah ada juga segelintir netizen yang menyamakan wajah Halim Radzi dengan Dato’ Jalaluddin Hassan ketika zaman mudanya.

“Halim Radzi ni versi jalaluddin hassan masa muda”,

“Suara Halim macho sesangat eh. Jalaluddin Hassan versi muda”,

“Dah kenapa macam Jalaluddin Hassan”, – Komen netizen.

Lihat klip video dibawah:

Pelbagai komen diberikan seperti:

@Tembikai laici :Halim radzi ni versi jalaluddin hassan masa muda.

@cema:suara halim macho sesangat eh. Jalaluddin Hassan versi muda.

@Qielarahman:dh npe mcm jalaluddin hassan.

@Billzamri:aku yang termalu malu pahal ni hahahahahha.

@ NamyReen .:Skrg ni aq yg senyum lebih knp?.

@ Atiqah:paling susah nak jumpa lelaki yg puji seseorang depan depan ni,kalau dia dh buat mcmtu makna dia memang betul ikhlas.

@syafinikamil:mcm pelakon Bollywood,yg dlm hum Saath Saath Hain tu…x ingt nama.

@kyrana:yg single confirm nangis ni jenuh halau semut kt screen!

@mrs_mama:dah sudahh akak yg tersipu2 senyum malu .. pd hal puji org lain.. sweet naww.. moga yg baik2 je utk u all berdua.

@ecahh:aku yg blushing ni kenapa.

@AsfizaHanis:kenapa saya lak tersipu2 malu.

@Yaya Meera:Eeiii tolong jgn sweet.

@Farah Izzati :saya senyum sorang yeee sambil naik naik bulu tengkuk. kenapa tu eh. hahahahahhahaha.

@Aya balok:masya Allah aku plk yg berdebar kenape, romantik nya depa brdua ni, aduhhh cantikkk nya.

@Eyda_aRoN:knp sy yg tersenyum2 ni tgk korang.

@ meow garang:kompom jalaluddin time muda !!!.

@syafiaa :tak tak kenapa aku lakk senyum ii ni.

@tehah_izwan:dop eh…bakpo aku plak yg tersengih² ni cehhh.

@syuhxdx:ingtkan aku sorg je yg rasa halim ni iras jalaludin hassan versi muda.

@Cake Artist:hormat lar sikit kat sy yg masih singglet ni woiiii.

Jangan lupa komen yang baik-baik sahaja

Sumber: Cepatberita dan Tiktok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button