Hiburan

Tom Terdetik Nak Buang Tatu Kalau Ada Rezeki; “Sudah Tentu Saya Menyesal, Tapi Benda Dah Jadi.”

“Sudah tentu saya menyes4l… tapi benda sudah jadi.

Demikian kata penyanyi dan peserta Gegar Vaganza ke-9 (GV9), Tom selepas ditanya apabila kisahnya yang bertatu mulai jadi perhatian peminat.

Tom, atau nama sebenarnya, Raja Farah Afzal Raja Ikram,36, berkata dia terdetik untuk membuang tatu yang ada sekiranya ada rezeki.

 

“Kalau kita nak buang pun saya difahamkan lebih sakit berbanding ketika proses cacahan tatu. Malah kosnya juga lebih mahal. InsyaAllah kalau ada rezeki lebih memang nak buang.

“Ramai yang sangka saya cacah tahu kerana sikap ‘rebel’. Tapi sebenarnya tidak. Mungkin kerana persekitaran. Saya tidak salahkan sesiapa sebab ini khilaf saya,” katanya kepada MH.

Menurut Tom yang pernah menjuarai program My Starz LG musim ketiga pada 2010, dia sebenarnya berat hati untuk kembali memeriahkan industri hiburan tanah air dalam keadaannya yang bertatu.

“Bagi saya hal ini sesuatu yang sensitif, apatah lagi bagi mereka yang beragama Islam. Sebenarnya kalau nak diikutkan dengan keadaan diri saya sekarang ini, saya dah tak nak keluar (kembali aktif).

“Tak ada hati… sebab dalam keadaan yang saya tidak bersedia. Malah saya pun fikir mungkin sudah tidak ada tempat, sebab dalam keadaan begini.

“Tapi saya beranikan diri, meski saya tahu mungkin akan dikecam. Sebelum sertai GV9, saya sudah fikir ‘aku akan kena kecam, benda ini akan keluar.’

“Tapi saya sanggup hadapinya, demi anak-anak. Ini peluang (rezeki) untuk mereka,” katanya lagi.

 

Terdahulu, Tom mendedahkan dia bakal kembali dengan imej baharu selepas mengambil keputusan untuk membuka stail rambut ‘dreadlock’ yang digayakan sejak tahun 2007 lalu.

Penampilan baharunya itu akan ditampilkan menerusi konsert ketiga Gegar Vaganza musim ke-9 (GV9), Ahad ini di dalam persembahannya, Goyang Inul yang dipopularkan oleh Inul Daratista.

Teruja dengan perubahan yang bakal ditampilkan, Tom akui berbuat demikian demi memberikan yang terbaik kepada peminat.

Malah perkara tersebut turut dikongsikan ibu kepada tiga cahaya mata ini menerusi Insta Stories, pada Isnin.

Sumber: MH

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button