Hiburan

Semua sudah dirancang? Gadis 16tahun ini b0ngkar sesuatu terjadi di Ig storynya sebelum persembahan

Malam tadi, salah seorang peserta ‘All Together Now Malaysia’ musim ke-2 (ATNMY2) telah menerima kec4man hebat susulan member’ jawapan sarkastik apabila ditanya oleh Catriona Ross.

Terdahulu, gadis dikenali sebagai Fieqa itu meraih cuma 6 markah selepas menyampaikan lagu ‘Ku Milikmu’ daripada Dato’ Sri Siti Nurhaliza.

Saya secara peribadi terkejut…seseorang yang baru 16 tahun ada ‘attitude’ macam ni. Malah atas dasar prihatin, Catriona Ross juga telah memberikan teguran bermanfaat di belakang pentas.

Juri program realiti tersebut berkata, dirinya amat terkejut jumpa individu yang hanya berusia 16 tahun memiliki ‘attitude’ sedemikian rupa. Justeru, dia turut berharap Fieqa dapat menerima nasihat itu.

“So I nak jumpa you personally because I was personally stunned (terkejut)… I felt sayangnya untuk somebody yang baru 16 tahun with this attitude. So I hope you boleh terima I punya advice,” tutur Catriona kepada Fieqa menerusi satu rakaman belakang tabir.

Fieqa yang fokus mendengar kemudian membalas: “Thank you minta maaf lagi sekali,” katanya. Menerusi ruangan kapsyen, Catriona turut berpesan 111 supaya tidak melupakan empat perkara yang diamalkan sejak berkarier sebagai pelakon. “Apa pun impian kita, siapa pun kita atau who we wish to become, kita jangan pernah lupa empat perkara yang akan saya sebutkan buat ingatan kita bersama.

Kepada semua, apa pun saya bergerak ke depan & memperbaiki diri…biar family & kawan-kawan tahu dah cukup. Selepas klip segmen komen nyanyiannya tular di media sosial, peserta ATNMY2 itu tampil bersuara.

Walau apa pun yang berlaku, Fieqa akui sering memperbaiki dirinya. Tambahnya lagi, cukup hanya keluarga dan rakan terdekat tahu apa yang berlaku terhadapnya pada masa itu.

Saya mengaku silap sebagai manusia biasa… yang bercakap to macam tahu je apa jadi belakang stage
Walaupun mengaku bersalah, namun dia tidak mahu membuang masa untuk beri penjelasan lanjut mengenai kontroversi itu.

Baginya, masyarakat takkan ambil kisah pun apa yang benar atau salah di pihaknya. Kata Fieqa lagi, orang luar juga tidak tahu apa perkara sebenar yang terjadi di belakang pentas.

Sumber : arenabolasepak.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button