Hiburan

Sedia berkahwin… Da’i Syed jawab status hubungan dengan pengacara TV Al Hijrah, Hana Ismail

SEDANG mengenali hati budi!

Itu jawab pendakwah selebriti Da’i Syed apabila ditanya mengenai status hubungannya dengan pengacara stesen televisyen Al Hijrah iaitu Hana Ismail.

Berdoa agar urusannya dipermudahkan, Syed atau nama sebenarnya Syed Shah Iqmal, 27, bagaimanapun enggan terlalu terbuka bercerita mengenai hubungan itu kerana bimbang tidak menjadi seperti dirancang.

Syed mohon urusan jodoh dipermudahkan.

“Terpulanglah pendapat orang ramai hendak menilai hubungan kami. Saya hanya minta doakan yang terbaik agar dipermudahkan segala urusan.

“Buat masa sekarang saya tidak boleh bercakap lanjut lagi. Takut nanti apa yang dirancang tidak menjadi. Jika ada berita baik ke arah hubungan yang lebih serius saya akan beritahu,” katanya kepada mStar.

Syed berkata demikian ketika ditemui di Majlis Malam Selebriti & Anak Seni bersama Pimpinan Kerajaan Negeri Kelantan di Hotel Le Meridien, Putrajaya pada Jumaat.

Baru-baru ini tular foto memperlihatkan Syed dan Hana bersama kedua ibu mereka dalam sebuah majlis.

Saya hanya minta doakan yang terbaik agar dipermudahkan segala urusan

DA’I SYED

PENCERAMAH SELEBRITI

Mengulas mengenai foto tersebut, Syed menjelaskan ia hanyalah pertemuan dua keluarga untuk mengenali lebih lanjut antara satu sama lain.

“Majlis itu adalah pertemuan antara dua keluarga untuk kenal lebih lanjut. Keluarga juga tidak ada masalah untuk kami melangkah ke fasa seterusnya,” ujarnya.

Dalam pada itu, Syed juga berkata dia sudah bersedia untuk menggalas tanggungjawab sebagai seorang suami dan berharap perancangan ke arah itu akan berjalan lancar.

Ibu juga merestui jika Syed bertemu jodoh dengan Hana.

Berkongsi detik perkenalan dengan personaliti TV itu, Syed memberitahu dia mula mengenali Hana dua minggu sebelum pertemuan antara dua keluarga itu.

“InsyaAllah saya sudah bersedia untuk kahwin. Biarlah kami berkenalan dahulu. Kalau sudah confirm nanti pasti saya akan kongsikan,” jelasnya.

Sementara itu bercakap tentang perkembangan kerjaya, Syed bakal tampil dengan sebuah rakaman selawat berjudul Waqtu Sahar selain drama lakonan iaitu Terima Kasih Cinta akan ditayangkan bermula November ini.

Sumber: mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button