Hiburan

“Saya Memilih Tdk Simpan Cincin Dibeli Nabil Itu Lagi..“Saya Bersedia Apa Yg Sy Lakukan..”- Aida Jebat

Penyanyi dan pelakon, Ayda Jebat mengakui terlebih dahulu meminta izin serta pandangan suaminya, Nabil Mahir sebelum menjadikan cincin yang dibeli Nabil buat seseorang sebelum ini sebagai antara ‘props’ yang ditampilkan dalam pembikinan muzik video single barunya, Tak Bila Lepas.

Ayda, 30, berkata, dia tidak melihat ia sebagai suatu isu yang perlu diperbesarkan namun memohon maaf sekiranya elemen berkenaan dirasakan tidak patut diketengahkan oleh sesetengah pihak.

“Saya bertanya terlebih dulu kepada Nabil mengenai cincin itu, sama ada dia okay atau tidak sekiranya kita masukkan ia dalam muzik video. Nabil beri izin dan sebelum itu pun, saya ada bertanya kepada beberapa individu. Sama ada ia akan jadi isu atau sebaliknya.

“Bagaimanapun saya tidak menafikan ada terima mesej peribadi di media sosial yang beritahu perkara itu tidak patut kerana perkara tersebut sudah pun berlalu dan sebagainya.

“Bagi pihak saya, saya tiada isu atau masalah dengan orang lain. Ambil ia sebagai suatu yang profesional dan kami pun memilih untuk tidak menyimpannya (cincin) itu lagi,” kata Ayda.

Ditanya soal kritikan yang diterima sekiranya ada selepas ini sekiranya ada, ibu kepada seorang cahaya mata ini tidak mahu mengambil ia daripada sudut yang negatif.

“Saya bersedia (kritikan) terhadap apa yang telah saya lakukan.

Malah seperti yang saya beritahu, memang terlebih dulu saya bertanya pada beberapa orang lain. Cuma kalau kita lihat di dalam muzik video berkenaan, saya mahu selitkan memori kami berdua.

“Tidak dinafikan ada masa saya juga rasa tertekan dengan gosip yang mendakwa saya putus cinta dan sebagainya. Begitu juga dengan Nabil. Jadi kami gabungkan elemen ini dalam muzik video ini supaya mempunyai nilai sentimental yang tersendiri.

“Takkan lah kita berjumpa terus gembira. Sudah tentulah dalam proses pertemuan itu akan ada hal yang tidak manis berlaku yang seterusnya mematangkan kita sekarang. Bergantung kepada cara tontonan masing-masing,” katanya lagi.

Sumber : info.rentasasia

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button