Hiburan

“Saya marah netlzen yang b0d0h” – Tular Gambar Mesra Dengan Lelaki Berusia, Qistina Raisah Dedah Itu Abang Kandung

Pelakon remaja, Qistina Raisah berang apabila gambarnya bersama seorang lelaki yang jauh lebih berusia mengundang pelbagai reaksi dan komen negatif dikalangan wargamaya.

Qistina tampil menegaskan lelaki berusia 26 tahun itu adalah abang kandungnya dan meminta netizen untuk selidik dahulu sebelum melontarkan kata-kata nlsta.

“Saya hendak bercakap sedikit mengenai isu yang viral apabila saya memuat naik gambar bersama Henry. Ada yang kata tidak sesuai, jauh beza, tidak kena dan macam-macam lagi.

“Sehinggakan ada yang hendak berjumpa di mahkamah kerana saya bawah umur. Tetapi, untuk apa? Hanya kerana saya bergambar dengan abang kandung saya sendiri ke?

Saya tak marah netizen, saya marah netizen yang b*doh. Korang ni kalau nak jadi netizen, jadi netizen yang bijak sikit. katanya.

Menerusi video penjelasannya di TikTok, pelakon berusia 14 tahun itu juga meminta netizen untuk membuat kaji selidik dan menyiasat sebelum melemparkan tuduhan.

Kalau korang tengok TikTok Henry dekat bawah-bawah tu dah nampak muka saya  raya dengan dia. Kalau dah raya sama-sama, dah tentulah dia tu abang saya.

“Sebelum menghent4m atau menudvh, lebih baik usul periksa. Yang lebih menyedihkan, mereka bersifat begitu adalah lebih berumur daripada saya.

“Tidak faham, kenapa salah pula saya hendak bergambar dengan abang sendiri. Janganlah jaga tepi kain orang sangat, ‘stress’ hidup ini kadang-kadang,” katanya.

Terdahulu, Qistina pernah dikec4m gara-gara dipercayai menjalinkan hubungan cinta dengan lelaki yang lebih dewasa.

Malah, ada juga netizen mempersoalkan usia Qistina yang baru saja berumur belasan tahun, namun, bercinta dengan lelaki dewasa yang dianggap seperti ped0filia.

Video:

@qqistinaraisah

? original sound – QR – QR

Sumber: HM, beautifulnara

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button