Hiburan

“Sangat terkejvt dan tangan terketar-ketar dapat hadiah Lamborghini Huracán”- Siti Jamumall

Kuala Lumpur: “Sangat terkejut dan tangan terketar-ketar.” Demikian reaksi pempengaruh media sosial atau influencer, Siti Jamumall yang mendapat hadiah kereta mewah Lamborghini Huracán bernilai RM1.5 juta sempena sambutan hari jadi yang ke-23, semalam.

Siti Jamumall atau nama sebenarnya Siti Suriani Wahiddin berkata, dia masih tidak menjangka dan seperti bermimpi menerima hadiah mewah itu daripada syarikat menjual produk berkonsepkan pendidikan Islam.

“Alhamdulillah, syukur kepada Allah. Sejujurnya, saya tidak pernah menjangka malah jauh sekali terfikir akan mendapat hadiah mewah ini. Sebak dan tak terkata dibuatnya.

“Terima kasih kepada yang membuat kejutan ini pada sambutan hari jadi saya semalam. Ini akan menjadi kenangan dan sesuatu yang sangat berharga dalam diri,” katanya.

Menurut Siti Jamumall, hadiah itu juga bersempena pencapaian diraih apabila berjaya mencatat jualan produk syarikat itu lebih RM1 juta yang dibuat secara langsung di TikTok, baru-baru ini.

“Sebelum ini saya ada berkolaborasi dengan mereka (syarikat jualan). Jadi, ketika sesi live (langsung) di TikTok, dalam tempoh enam jam saya berjaya mencapai jualan lebih RM1 juta. Bagi saya, ia memang sesuatu yang luar biasa.

“Sekarang saya juga adalah top 1 untuk ranking sale (kedudukan jualan) paling banyak dalam jangka masa singkat yang mana dalam tempoh satu jam live terus hit,” katanya.

Sumber : Harian Metro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button