UncategorizedViral

“Rider Kej4r Order, Tanya Pun Salah Ke?” – Viral Peniaga Mki Hmun, Baling Botol Sos Dekat Rider

Di TikTok, viral rakaman video memaparkan seorang peniaga naik angin mem4ki h4mun penghantar makanan (rider) yang bertanya mengenai pesanannya.

Peniaga itu dilihat turut membaling botol sos selepas menyedari aksinya dirakam rider tersebut. Dalam video berdurasi hampir satu minit itu, kedengaran peniaga dan penghantar makanan bergaduh mulut.

 

Peniaga mendakwa rider itu tak sabar dan buat kecoh sedangkan rider lain boleh tunggu. Tetapi rider itu menjawab dia sudah menunggu selama 50 minit di situ.

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen berpendapat bahawa ‘rider’ berkenaan tidak salah kerana masa menunggu yang terlalu lama ketika menunggu pesanan makanan siap dibungkus untuk dihantar ke pelanggan.

Dah 50 minit, bukan tak tunggu. Apa yang kecoh, sudah 50 minit saya tunggu.

Peniaga itu juga dilihat mengeluarkan kata-kata kes4t membuatkan orang ramai yang berada di situ tidak berpuas hati.

Seorang lelaki yang berada di situ menegur peniaga supaya berkelakuan baik dengan pelanggan. Dia juga meminta rider batalkan sahaja pesanan.

Menjelaskan dengan lebih lanjut, rider mendakwa dia memang tahu perangai peniaga itu jadi sebelum ini dia tidak ‘bising’. Pada hari kejadian dia hanya bertanya memandangkan nombor pesanan selepasnya sudah siap.

Macam-macam hal. Diharapkan kejadian macam ni tak berulang lagi. Iyalah masing-masing mencari rezeki yang halal.

Kredit: TikTok panda_rider

Sumber: OhMedia, Beautifulnara

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button