Viral

Orang Ramai Pelik Tengok Wanita Ini Baring Di ‘R0undab0ut’ Tengah Bandar KL, Ramai Tepuk Dahi Setelah Dapat Tahu Perkara Sebenar

Pervbahan ik.lim sepanjang t4hun di setiap negara adalah ber beza.Dalam kepel bagaian negara itu, Malaysia lebih men jadi tumpuan pelanc0ng kerana fakt0r cuaca nya yang tidak terlalu panas, dan tidak juga terlalu sejvk.

Menjadi kebiasaan bagi pelancong dari negara barat untuk berjemur bila bercuti ke pantai atau pulau-pulau di Malaysia.

Matahari terik menyinar bagaikan satu kelebihan yang ada di negara kita yang menarik buat pelancong datangnya dari destinasi sejuk.

Bagaimanapun baru-baru ini satu rakaman dengan paparan seorang pelancong tengah berjemur telah mencvri perhatian ramai.

Manakan tidak dalam video itu terlihat seorang minah saleh dengan selamba baring di atas rumput yang mana sekelilingnya adalah jalan raya tempat kereta lalu lalang.

Gaya wanita tersebut mencvri perhatian ramai kerana lokasi dia berbaring berjemur itu agak tidak sesuai. Di tepi jalan raya yang agak sibuk, boleh pula dia berbaring memang orang nampak pelik.

VIDE0

Demikian susulan mengenangkan tindakan.nya selamba berjemvr di atas ‘r0undab0ut’ yang mana pada ketika itu matahari sangat terik memancar.

Hal itu jelas sekali men.jadi per hatian ramai kerana dia berada di tengah banda.raya Kuala Lumpur, malah pelbagai kenderaan juga lalu lalang di kawasan itu.

‘Dia0rang pantang nampak matahari’

Bagai mana pun, n3tizen tidak mengkritik tindakan ter.sebut kerana faham akan keperluannya dan status dirinya sebagai pelanc0ng dari luar.

Kat malaysia berjemur lebih 3jam ada jadik ikan kering….garinggggg….panasss woooooiiii

Kulit masaleh dia nk warna coklat sbb tu dia paksa mejemurkan diri bagi dia kulit warna coklat cantik

Barang kali sudah ter biasa melakukan hal itu di negara.nya sehingga terbawa bawa ketika berada di negara lain.

SUMBER:Misha.Majid

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button