Hiburan

“Nampak maknya syg kat anak, simpan seribu rahsia”- Video Puteri Balqis dijaga Ibu tular

Pelakon, Puteri Balqis kini semakin menjadi tumpuan selepas sekian lama tidak melibatkan diri dalam dunia lakonan. Dia yang juga merupakan salah seorang pelakon kanak-kanak popular terdahulu bagaimanapun membuatkan ramai peminat senang dia kembali berlakon dan mendapat perhatianmemegang beberapa watak di kaca televisyen.

Nama Puteri Balqis turut mengejutkan ramai dengan kisah yang didedahkan kepada umum tentang dirinya dan ibu tercinta, Norashikin Mohd Aziz. Puteri Balqis atau lebih mesra dengan panggilan Aqish membuatkan ramai tidak henti-henti memberikan dia dan ibu semangat dan sokongan.

Video jadi tumpuan ramai

l

Terbaharu, satu muat naik video mengundang dua beranak ini menarik tumpuan warganet apabila individu dengan nama akaun, inayahbeautytrading berkongsikan klip video Puteri Balqis bersama ibunya dan dalam pada masa sama membuatkan peminat juga terharu melihat keakraban mereka.

Klik link dibawah:

inayahbeautytrading

Sudah menjadi tanggungjawab anak untuk berada disamping ibunya ketika susah mahupun senang dan perkara itu juga membuatkan sikap Puteri Balqis disenangi ramai. Melalui rakaman ini kelihatan Puteri Balqis begitu mesra dengan ibunya yang menjaga penampilannya sebagai seorang artis.

Netizen hujani ‘ribuan’ komen

Klip video tersebut turut menerima ribuan komen oleh warganet yang turut tumpang gembira melihat kebahagiaan Puteri Balqis dan ibunya sehingga hantaran itu juga ditinggalkan lebih 80,000 tanda suka.

‘Sangat soft spoken, lembut sangat’

‘Balqis tetap utamakan ibunya walau dalam keadaan apapun…’

‘Semoga ibu dan anak ini sentiasa bersama’

Sumber: syor.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button