Global

Lucinta Luna masuk h0spital selepas tekak keluar cecair merah… Netizen sy4k kesan bu4ng halkum

SELEBRITI sensasi Lucinta Luna terpaksa dikejarkan ke Hospital Mayapada Lebak Bulus, Jakarta, kerana mengalami masalah pend4rahan pada bahagian tekak dan bengkak di gusi.

Akibat penyakit itu, Lucinta dilaporkan mengalami kesuk4ran untuk makan dan minum.

“Ya Allah semoga saya boleh makan dan minum dengan normal lagi Ya Allah. Sekarang tengah buat fisioterapi dengan doktor,” katanya.

Lucinta sedang melakukan fisioterapi untuk penyakitnya

Sementara itu, Lucinta memberitahu bahawa fisioterapi yang sedang dilakukannya sekarang adalah bertujuan untuk menghalang saraf pada anggota lain turut bengkak.

Bahagian tekak Lucinta turut mengeluarkan cecair merah dan ditambah dengan keputusan ujian platelet dan leukositnya yang masih tidak normal.

“Fisioterapi ini dilakukan supaya bengkak gusi cepat surut dan tidak terkena pada saraf radang. Setiap kali buat fisioterapi, cecair merah akan keluar,” katanya.

Menjengah ruangan komen, rata-rata netizen mengingatkan Lucinta bahawa tuhan sedang memberi peringatan kepadanya yang terlalu obses dengan pembedahan plastik.

“Kesan pembedahan plastik tu. Kita tak tahu bahan kimia apa yang dimasukkan ke dalam badan. Kita sepatutnya bersyukur dengan sifat asli yang diberikan tuhan. Mungkin ini satu peringatan.

“Lain kali jangan berani ubah anugerah Allah bagi. Kalau mampu sekali pun, baik jangan,” komen netizen.

Sebelum ini, Lucinta yang digelar dengan Ratu 9 Nyawa itu telah melakukan pembedahan membuang halkum di sebuah hospital di Korea Selatan.

Sumber: mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button