Hiburan

“Ibu Ni Tumpang Kau Je..”-Gelagat Pelakon Cilik Qistina Raisah Cvri Perhatian Ramai, Semakin Cantik Bila Dah Besar.

Nur Qistina Raisah merupakan seorang pelakon kanak-kanak Malaysia. Beliau mula dikenali semenjak lakonannya sebagai Alisya dalam drama “Papa Rickey” iaitu lakonan daripada Fadlan Hazim dan Siti Elizad. Nur Qistina kini sudah lama tidak munculkan diri dalam dunia lakonan.

Walaubagaimanapun, beliau masih aktif di media sosial dan sentiasa berkongsi aktiviti sehariannya. Nur Qistina yang kini berusia 14 tahun, sering menjadi tumpuan ramai kerana terlihat kematangan dan tidak seperti budak yang masih bersekolah.

Menerusi satu perkongsian video yang dikongsikan oleh tiktok roszanne, dimana beliau memuat naik video Qistina yang sedang bersiap. Yang menjadi tumpuannya apabila ibunya mengatakan beliau hanya menumpang populariti anaknya untuk ‘fyp’ di tiktok.

” belanja lah senyum dulu, saja je. Bukan senang nak fyp ibu punya video dekat tiktok. tumpang kau je..”-kata ibu Qistina

 

Menjengah keruang komen, rata-rata warganet memuji akan kecantikkan Qistina. Malah netizen juga turut memuji akan hubungan ibu dan anak ini kerana kelihatan comel sudah seperti kawan-kawan sahaja.

Komen Netizen:

@Rosmina Menna: cantik sggh la dia ni.

@venaa: lawa la kak qistina ni.

@Lady Quinn: Tak apalah ank sndri. Tumpang pun tumpang lah mak. Hahaha.

@FA JER : dh fyp ni ibu.

@🫶🏻N U R U L_H U S N A: Comel!

@FadzilahBestShop: mcm kwn2 je mak nye hehe.

@Nur Shahirah: kalau belakon jd adik wafarina ni ngam.

Sumber : https://newzfest.com/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button