Viral

“Amboi Sampai Tak Kenal Mak Sendiri Dah..” – Baby Manja Dengan Pengasuh Sampai Tak Mahu Ibu Sendiri

Menerusi halaman tiktok, tular satu video menunjukkan seorang bayi yang tidak mahu pergi kepada ibu kandungnya tetapi ingin terus duduk bersama pengasuhnya yang berbangsa india.

Gelagat bayi itu yang terus memanggil pengasuhnya itu sebagai emak membuatkan netizen terharu. Di ruangan komen, ramai yang memberikan komen yang positif. Antaranya, mereka berkata yang kebiasaannya bayi berbuat sedemikian kerana pengasuh itu menjaga bayi tersebut seperti anak sendiri. Ada juga yang berkata, tak lama lagi mesti bayi itu boleh bercakap tamil…

Klik Di Bawah Untuk Lihat Video Penuh

Komen netizen:

@Kekying_manjanyaaa dia dgn pathi amboiiii

@EllssieKlau ank mcm ni, kita tau yg kita tak salah pilih pengasuh

@Ranaith A Simonsadly the mother loses to care giving mother. love has no boundaries but I feel sad for the mother even though this is beautiful Malaysia

@LorensBaby tak kenal warna kulit , agama, bangsa ,,,,, mereka hanya hamba pada kasih sayang

@Mrs Sitisy ingat kan sy sorang je bg anak jage kat orang india , rupe nye ade jugak , skrg anak lbih rapat ngn mak dia dri mummy yg melahirkan nye ..

@Azni Abdul LatifNampak patty tu jaga dengan penuh kasih sayang

@TAMILSELVI SUBRAMANIAMibu balik ye adelia nak raya ini depavali OK bye ibu. adelia nak tidur. lo

@Kartik Gesenrespect la kak,dlm kalangan racisma ni,akka bagi patti jaga anak u,mmg salute la ka,terima kasih….

@Nor Suhadabaiknya pengsuh dia..nampak sangat anak suka..alhamdullilah sykur walaupn lain bangsa tapi iklas jaga..

@Nidyamalnmpk sangt pathi jaga bukan sebab upah dia jaga kerana kasih sayang moga sihat selalu dipermudahkan segala urusan panjang Umur pathi

@MikaylanyyaKalau sy pegasuh syg mcm ni kt anak , sikit pun xjeles . Susah nak dpt pengasuh baik zmn skrg ni

@MekshaaaaaKalau mcm ni tak susah hati dah pergi kerja.penuh kasih sayang dia jaga.budak tak pernah menipu

@Lya BasharuddinSama mak saya pengasuh jugak ada hari2 anak2 asuhan nangis xmau ikut mak depa balik so terpksa tinggal bermalam

@ayumizan91teringat ank jagaan arwah mak sy…dh tw timing mak die nk amik bwk blik.nyorok dlm blik..x nk ikut blik…

@noorakmakamaluih dia pusing kalih muka ye..hahhahaha

@Mohd Samad Saidiuntonglh klu ada jiran mcm pathy ni..happy Deepavali pathy and hppy Deepavali to all indian ftiend

Amboi adik ni, sampai taknak dekat mak sendiri ye. Nampak sangat lah yang pengasuh ni sayang baby tu macam anak sendiri sebabtu dia melekat je taknak lepas tu. Lama-lama mesti boleh cakap tamil dah adik ni…

Sumber Tiktok dan Instagram

Kredit: Sinetronmalaya

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button