Hiburan

“Ya saya tahu…kr0ni dia (bapa Aqish) sangat ramai”- Sekali ibu Balqis buka cerita buat ramai terkejvt

Ibu pelakon Puteri Balqis, Norashikin Mohd. Aziz tidak berniat mahu memanjangkan lagi kenyataan yang dibuat oleh anaknya tentang sikap buruk bekas suaminya ketika ditemubual oleh Bros Gang TV menerusi saluran Youtube semalam.

Norashikin yang dihubungi Astro Gempak mengulas mengenai pendedahan yang dibuat oleh anak tentang bapa yang difahamkan sudah lebih dua tahun tidak berjumpa dan berhubung.

 

“Mak Sakit, Dia Selamba Onani Di Depan” – Puteri Balqis Merana Hidup Dengan Bapa Kandung ‘Nafsu Binatang’?

“Maaf, Balqis sudah tidak mahu mengulas isu ini dan tidak mahu lagi bercakap mengenainya.

“Terus-terang saya tak sangka dia nak buka cerita itu kerana pada mula perbualan dia kelihatan gembira sahaja. Tak sangka ending itu dia buka semuanya.

“Saya rasa mungkin dia sudah tak tahan dan sudah tiba masa dia untuk buka cerita ini.

Bapa dia sudah lebih dua tahun menghilangkan diri tanpa memberi nafkah,” katanya kepada Gempak.

Dalam perkongsian Balqis atau mesra dengan panggilan Aqish itu dia mendedahkan kisah disebalik terjadinya identiti ‘Aqish’ yang ketika ini dilihat sangat berlainan dengan dirinya sewaktu kecil dulu.

Bukan itu sahaja menerusi sesi podcast bersama dua pengacara itu, Aqish membuat satu pengakuan yang mengejutkan orang ramai mengenai sikap sebenar ayah kandungnya.

Aqish memaklumkan bahawa bukan sahaja bapanya itu merupakan seorang yang malas, bahkan dia juga tidak pernah menerima sebarang didikan agama daripada bapanya itu.

Menurut Norashikin dia sudah bersedia untuk menerima apa jua kesan atau padah daripada pendedahan yang dibuat oleh anaknya.

“Ya saya tahu…kroni dia (bapa Aqish) sangat ramai dan saya pula tak kenal orang berkedudukan sama seperti dia.

“Tapi ini bukan soal kalah atau menang. Saya tak kisah apa pun yang bakal kami terima nanti asalkan Aqish lega dapat meluahkan apa yang dipendam,” katanya lagi.

Baru-baru ini nama Puteri Balqis menjadi bualan hangat dalam kalangan netizen sehingga ada yang menggelarkan pelakon KL Special Force itu dengan gelaran sundal hanya kerana dia menggayakan imej yang seksi di media sosial.

Menurut Puteri Balqis, ayahnya seorang yang suka menonton filem luc4h.

Pernah suatu masa ketika di restoran, ayahnya membuka video luc4h di hadapan rakan-rakan seolah menonton ‘kartun’.

Lebih teruk, Balqis mendakwa ayahnya melakukan perbuatan on4ni di hadapannya dan ibu tatkala berada di rumah mahupun ketika mereka berada di dalam kereta.

Pasal pukul tu benda tu memang stick dengan Aqish.

Bila lepak kedai mamak waktu nak tutup, dia akan buka p0 rn kuat-kuat.

Dia ajak Aqish tengok sekali. Masa tu umur Aqish lima tahun. Kalau saya masuk tandas, dia akan terus masuk.

Orang tak tahu dia ra4ba dan ci vm saya. Dia pernah cangkung dan r4ba saya.

Menerusi pendedahan Balqis, rata-rata warganet terkejut dan tidak menyangka remaja ini pernah melalui pengalaman yang ‘gel4p’ ketika usianya masuk muda.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen berasa simpati atas apa yang telah dilalui oleh ibu serta gadis terbabit dan dalam pada itu, warganet juga berharap agar orang ramai untuk tidak lagi menjatuhkan hukuman sesuka hati kepada dua beranak itu selepas Aqish menceritakan hal sebenar ini.

 

Netizen sudah jangkakan pasti ada sesuatu yang tak kena

Menjengah di ruangan komen, rata-rata netizen turut bersedih dan mula faham perubahan yang berlaku dalam diri Aqish selepas mengetahui penderit4an yang dialami pelakon itu sejak dari kecil lagi.

 

Sumber : GEMPAK

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button