Viral

“Senangnya bersalin” – Tak Sempat Sampai H0spital, Wanita Lahirkan Anak Dalam Kereta… Suami Sempat Rakam Detlk Cem4s

Seorang wanita di Filipina berkongsikan detik cem4s dirinya melahirkan anak kedua di dalam kereta dan momen itu sempat dirakam oleh suaminya sendiri yang berhenti di bahu jalan untuk menunggu ketibaan bantuan dari paramedik.

Jarak hanya 2 kilometer dari rumah

Pasangan tersebut akhirnya menimang cahaya mata perempuan dengan bantuan dari pasukan paramedik yang tiba di lokasi untuk memudahkan urusan si ibu melahirkan anak dengan selamat selepas hanya sempat memandu sejauh 2 kilometer dari rumah. Difahamkan hospital berdekatan berada 57 kilometer dari rumah mereka.

Pemilik akaun TikTok itu sendiri turut menasihati orang ramai terutamanya ibu-ibu mengandung untuk terus ke hospital sekiranya mengalami contraction yang kerap agar dapat mengelakkan situasi yang tidak diingini semasa berdepan dengan situasi cem4s.

Video:

@iamshaiigirl

Little girl was so excited to see the world hahaha #normaldelivery #fastlaboranddelivery #paramedic#carbirth #pregnancy #birth #fyp

เสียงต้นฉบับ – KittyNatacha – Kittynatachashop

Perkongsian itu menerima ratusan komen dengan ucapan tahniah dari pengguna TikTok yang lain malah ada juga yang memuji bahawa wanita tersebut merupakan ibu yang kuat kerana mampu untuk melahirkan anak di dalam kereta tanpa peralatan bersalin yang lengkap seperti di hospital.

Tahniah si ibu! Selamat juga melahirkan anak yang comel dan mampu kawal keadaan dengan baik sekali.

Komen netizen:

Sumber : ohbulan.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button