Hiburan

“Saya pun terfikir macam tu…” – Doakan Uqasha Senrose cepat sembuh, ‘hashtag’ tiada rezeki Kamal Adli undang tanda tanya ramai

Sebut sahaja pasangan pelakon, Uqasha Senrose dan Kamal Adli tentu ramai yang mengenali mereka.

Daripada acap kali digandingkan dalam drama, akhirnya hubungan cinta mereka ke jinjang pelamin pada 5 November tahun lalu.

Berita gembira itu disambut baik peminat kerana keserasian pasangan sama cantik, sama padan ini di kaca televisyen cukup disukai ramai.

Meskipun begitu, kini peminat dapat mengikuti perkembangan mereka bersama di ruangan Instagram (IG) milik Uqasha Senrose mahupun Kamal Adli apabila pasangan ini juga sporting berkongsikan kisah mereka kepada peminat dan pengikut.

Posting Kamal Adli jadi tumpuan

Tetapi satu perkongsian terbaharu Kamal Adli yang menyertakan satu keping foto dia bersama Uqasha Senrose mengundang tanda tanya ramai. 

“Rindu dia yang tak sihat tuu…. semoga cepat cepat sembuh. Love you sayang,” tulis Kamal Adli yang mendoakan kesihatan Uqasha Senrose yang difahamkan sedang tidak sihat.

Walau bagaimanapun, posting Kamal Adli yang turut menyertakan beberapa hashtag seperti sian dia sakit, tiada rezeki dan Allah sebaik perancang membuatkan ada peminat tertanya-tanya apa yang terjadi kepada selebriti jelita tersebut.

Menerusi ruangan komen bagaimanapun Uqasha Senrose dilihat mengucapkan tanda sayang kepada suaminya itu manakala rata-rata peminat dan pengikut mendoakan yang terbaik buat kesihatannya.

Saya pun terfikir macam tu, maybe kot…’

I love you abang’

Semoga dipermudahkan segala urusan dan cepat sihat…’

‘Semoga Uqasha cepat sembuh…’

Kredit:syor.my

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button