Viral

Puteri Balqis Dihent4m Kerana Buka Alb Bapanya, Sekali Kata2 Dr Zulkifli Ini Buat Ramai Setuju

Sejak kebelakangan ini hangat diperkatakan mengenai pelakon berbakat besar, Puteri Balqis apabila ramai yang terkejut dengan penampilannya yang semakin seksi berbanding sebelum ini.

Meskipun dikec4m, namun Puteri Balqis tetap tenang menghadapi kata-kata lemparan netizen terhadap dirinya. Namun, siapa sangka gadis itu bertahun memendam rasa dan duka dengan apa yang terjadi pada diri dan ibunya ketika waktu kecil.

 

Baru-baru ini, Puteri Balqis dijemput untuk muncul di YouTube brosgangtv untuk berkongsikan secara terbuka mengenai apa yang terjadi pada dirinya hingga menjadikan dirinya sekarang. 

Apa yang mengejutkan penonton adalah pendedahan Balqis mengenai sikap buruk bapa kandungnya yang disifatkan pemalas hingga hidupnya dan ibu merana. Balqis berkata, dia dan ibunya akan dipukul jika meminta bapanya untuk mengajarkan  mengaji Al-Quran.

Turut mengejutkan, Balqis mendedahkan sikap buruk bapanya serta mendakwa pernah diraba oleh lelaki itu ketika kecil. Malah, ibunya turut diperlakukan dengan teruk oleh bapanya. Kata Balqis lagi, sejarah hitam yang berlaku padanya masih diingati dan dia tidak kisah seandainya tidak bertemu lagi dengan bapanya.

Kata-Kata Dr Zulkifli

Lebih sebak, Balqis turut meminta maaf kepada ibunya kerana tidak mampu lagi untuk berdiam diri apatah lagi ibunya dihent4m teruk oleh masyarakat yang tidak tahu hal sebenar. susulan dengan hal ini ramai golongan agamawan yang mengulas isu ini termasuk  Dr Zulkifli sendiri turut memberikan pandangan dengan hal ini.

lihat sini penjelasan penuh Dr Zulkifli harun berkaitan isu puteri balqis. Puteri Balqis Dihentam Kerana Buka Aib Bapanya, Sekali Kata-Kata Dr Zulkifli Ini Buat Ramai SETUJU!.

 

Selain itu, Puteri Balqis juga difahamkan sudah membuat laporan polis berhubung dakwaannya di Balai Polis Sri Damansara, Petaling Jaya, Selangor pada Isnin lalu.

Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Wan Azlan Wan Mamat mengesahkan bapa Puteri Balqis sudah ditahan pada Rabu dan direman tujuh hari untuk siasatan lanjut.

Sumber: Info.rentasasia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button