Hiburan

Kes Bercer41 Dengan Norman Hakim Kembali Diungklt, Abby Abadi Bagi Respon, “Ex Dulu Bernasib Baik Saya Kurang Cerita…”

Pelakon dan penyanyi, Abby Abadi baru-baru ini berasa terpanggil untuk memberikan respon selepas namanya kembali diungkit susulan kontroversi rumah tangga Syamsul Yusof dan Puteri Sarah. Difahamkan, nama Abby Abadi menjadi bualan apabila kes perceraiannya bersama Norman Hakim satu ketika dahulu kembali diungkit semula.

Menerusi video yang dimuat naik di Tik Tok, Abby Abadi memberitahu dia tidak pernah ‘menyer4ng’ sesiapa semasa isu rumah tangganya menjadi perhatian ramai. Tambahnya, pada ketika itu juga dia tidak tahu siapakah yang menjadi orang ketiga dalam hubungannya bersama bekas suami.

Abby turut meluahkan rasa kesal apabila dirinya sentiasa menjadi bualan setiap kali timbulnya isu rumah tangga dalam kalangan selebriti yang berkaitan dengan orang ketiga sehingga mendatangkan f1tnah untuknya.

“Bila ada isu rumah tangga di kalangan artis, ada yang curang, mesti terkait dan dikaitkan juga dengan saya ye. Saya buat video seronok-seronok pun macam-macam orang kata.”

Klik link di bawah:

Menerusi video

Kontroversi lama diungkit

Dia juga menjelaskan insiden kekecohan yang berlaku satu ketika dahulu di mana dia hadir di set penggambaran lakonan bekas suaminya. Menurutnya, itu hanyalah untuk mendapatkan penjelasan dan bukannya pergaduhan seperti yang didakwa ramai.

“Yang kata saya ser4ng ex dekat lokasi shooting, saya mencari je sebab lama tak jumpa dan nakkan penjelasan. Takde bawa senjata apa pun. Dan bila jumpa orang kata saya marah-marah, nangis-nangis, dah tu? Takkan saya nak seronok kalau ex tak balik-balik dan sampai dah nak bercerai bagai?”

Abby turut memberitahu dia bukanlah seorang yang suka bercerita mengenai hal peribadinya dan menganggap bekas suaminya sebagai bernasib baik kerana dia menyimpan semua kisah yang terjadi. Dalam masa yang sama, Abby meminta netizen untuk berhenti membuat spekulasi mengenai insiden yang pernah berlaku dalam hidupnya satu ketika dahulu.

Sekadar info, Abby Abadi dan Norman Hakim pernah mendirikan rumah tangga pada tahun 2002 sebelum bercerai tujuh tahun kemudiannya. Pada September 2011, Norman mendirikan rumah tangga dengan pelakon Memey Suhaiza manakala Abby berkahwin dengan suaminya kini pada tahun 2015.

Sumber: syor.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button