Hiburan

Kena ‘S0und’ Dengan Penonton, Ini Penjelasan Ziana Zain dan Anuar Zain!

Penyanyi adik beradik terkemuka tanah air iaitu Ziana Zain dan juga Anuar Zain telah menerima beberapa komen yang menegvr mereka untuk lebih banyak menyanyi ketika membuat persembahan.

Ada yang mengatakan, Ziana dan Anuar terlalu banyak bercakap ketika melakukan persembahan ketika satu konsert di KLCC pada awal bulan Ogos yang lepas. 

 

Ternyata ada penonton dan hadirin yang kurang senang dan meminta Ziana dan Anuar lebih banyak fokus pada nyanyian mereka. 

Menjawab terguran serta pendapat berkenaan, Ziana Zain telah pun memberi resp0nnya

Penyanyi berumur 54 tahun ini akui kekvrangan diri dan akan jadikan komen berkenaan sebagai panduan serta peringatan.

“Komen yang mahu kami untuk lebihkan menyanyi dan kurangkan bercakap, memang boleh, ye boleh. Kerana kami ni bukannya apa, apabila lama tak buat konsert, bilatengok penonton, rasa begitu teruja dan mahu mengalu-alukan mereka.”

“Jadi kami pergi kepada peminat untuk ucap terima kasih.”  

“Apapun, mungkin dalam kepala mereka dah tertumpu nak kan lagu. Oleh itu, kita kena belajar. Ada yang suka dan tak suka, itu merupakan selera masing-masing. Ada yang datang dengan keadaan yang positif tapi ada juga yang datang nak cari sil4p kita pun ada.”

“Hal macam ni biasalah, industri seni ni. Saya memang berfikiran terbuka. Setiap komen dan juga teguran akan saya terima. Saya tak mahu jadi orang yang tak boleh terima, itu kan tak belajar namanya.”

 

Selepas mengadakan konsert di KLCC bersama adiknya Anuar Zain, kini Ziana Zain akan mengadakan konsert seterusnya di negara jiran iaitu Singapura pada bulan September pula. 

Ziana Zain dan Anuar Zain akan baiki lagi untuk persembahan di masa akan datang.

 

Sumber : BH

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button