Hiburan

Fazley Yaacob Beri Reaksi ‘Sweet Table’ Kena Kec4m, “Bukan Bagi Ayam Makan..”

Baru-baru ini hidangan ‘Sweet Table’ yang dihasilkan oleh penyanyi, chef dan usahawan, Fazley Yaacob telah kembali menjadi bahan kec4man netizen. Rakaman ketika Fazley menyediakan hidangan istimewa tersebut kepada para media telah dimuat naik di sosial media dan sekaligus netizen ‘berkampung’ di situ.

Sudah lali dengan kec4man netizen, terbaharu Fazley Yaacob beri reaksi ‘Sweet Table’ kena kec4m dengan pendapatnya sendiri. Dalam video yang dimuat naik oleh selebriti ini, Fazley memberitahu sudah 8 tahun dia buat hidangan ini.

Sweet Table dah dibawa ke beberapa negara luar

Malah hidangan istimewa yang sering dibuat olehnya ini juga pernah dipersembahkan di beberapa buah negara. Selain sempat menegaskan Sweet Table bukan untuk bagi ayam makan.

“Saya dah bawa sweet table saya ni ke Singapura, London, Brunei dan lain-lain. Dia adalah representasi makanan. Nampak macam campak-campak tapi bukan bagi ayam makan. Itu adalah cara untuk buat persembahan manisan di atas meja.”

Dah buat hampir 8 tahun

 

“Itu adalah signature sweet table. Tapi untuk korang yang pertama kali tengok, tengok video yang saya dah buat hampir 8 tahun. Kena kec4m itu biasa. Bukan saya baling rezeki tapi itu cara saya untuk hasilkan manisan atas meja. Apa pun terima kasih netizen”

Dalam rakaman ini Fazley Yaacob beri reaksi mengenai persembahan makanan yang dibuatnya di atas meja. Panjang lebar figura ini menjelaskan mengenainya. Apa-apa pun di hujung rakaman sempat Fazley mengucapkan terima kasih pada netizen.

Biarpun pernah dikritik kerana tidak menghormati makanan, namun di ruangan komen kali ini lebih ramai netizen yang meninggalkan kata positif mereka. Berikut antaranya:

“Dato biar lah netizen nak kec4m. Bagi saya dato memang berbakat dalam seni kulinari. Don’t worry dato biarkan mereka”

“Kalau makan nasi arab pun atas meja atas safrah semua ada seni dan budaya tersendiri gitu”

“Yang kec4m tu kena culture shock ke apa”

Sumber: syor.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button