Hiburan

Anak Betty Rahmad Baca Surah Siap Taranum, Usia Baru 4 Tahun Dipuji Warganet! “Geleng2 Kepala Tu kemain!”

Baru-baru ini tular di sosial media dengan satu rakaman kepada anak Betty Rahmad yang diberi nama Ardy Wira sedang mengaji. Untuk info, anak kepada pelakon ini baru berusia empat tahun dan gelagatnya dalam rakaman tersebut telah mencuri perhatian ramai.

Hantaran video yang memaparkan anak kecil ini dengan gelagat comelnya telah dimuat naik oleh ibunya yang juga usahawan menerusi akaun Instagram miliknya. Dalam rakaman tersebut Betty berkongsikan anaknya yang sedang khusyuk membaca al-Quran.

Berikut adalah rakaman anak Betty Rahmad mengaji tersebut yang telah mencuri perhatian ramai tersebut:

Di ruangan kapsyen, Betty menulis dan memberitahu yang rutin Wira setiap hari sebelum tidur adalah dengan membaca Surah. Namun dalam video ini adalah versi Wira sedang berangan baca konon-konon tengok Al-Quran dan taranum.

“MasyaAllah Tabarakallah. Semoga kamu jadi asbab Mummy & Daddy ke syurga. Wira’s everyday routine before sleep boleh cuba. But ini version dia berangan baca konon-konon tengok Al-Quran dan taranum. MasyaAllah semoga terang hati, jadi pencinta Al-Quran, membesar dengan sihat dan dilindungi Allah swt”

Gaya anak kecil ini memang menjadi sungguh. Malah meninjau di ruangan komen, ramai yang teruja menyaksikan gelagat si cilik bijak ini. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen ini:

“Allah bijak beno Wira. Terang hati baca Surah. Alhamdulillah. Mudah-mudahan anak acik pun pandai baca Al-Quran macam Wira”

“MasyaAllah Wira. Dia punya ‘Sirootholladzi’ tu ada lenggok2 Syaikh ye…”

“Amboiii dia punya tarranum, idgham bukan main lagi..Hai la anak soleh..Nanti boleh jadi Imam mami”

Sumber: syor.my

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button