Hiburan

“Suara tk sama dgn nyanyi di live?” – Duet dengan Apak, suara asli Chombi macam dalam YouTube buat netizen puas hati

Sebelum ini, suara penyanyi berusia 15 tahun yang viral menjadi fenomena di media sosial selepas melancarkan single keduanya berjudul Sayunk I Love You yang dikenali sebagai Chombi mencuri tumpuan peminat. Sebelum ini, beberapa penyanyi menerima kritikan apabila suara dalam muzik video (MV) kedengaran berbeza ketika menyanyi secara live.

Sehingga apabila munculnya lagu baharu membuatkan warganet ingin mendengar terlebih dahulu nyanyian secara live. Namun begitu, berbeza pula tanggapan buat Chombi atau nama sebenarnya Siti Maryam Ahmad Sairi.

Ini kerana, suara Chombi apabila menyanyi secara live buatkan ramai memberikan pujian yang sama apabila kedengaran tiada beza menyanyi ketika live dan dalam muzik video (MV) Sayunk I Love You yang dilancarkan di YouTube.

Menerusi satu muat naik dikongsikan ini memaparkan Chombi menyanyi duet seketika bersama ayahnya, Harry Khalifah atau mesra disapa Apak. Rakaman panjang Chombi menyanyikan lagu kedua miliknya itu membuatkan netizen hadir meninggalkan pelbagai reaksi.

Ada yang mengatakan suara asli Chombi tidak perlu menggunakan auto-tune dan kebanyakan warganet meninggalkan komen pujian terhadap suara Chombi selain rakaman video tersebut turut meraih lebih 28,000 tanda suka.

Ni baru penyanyi suara asli…’

Sedapnya suara Chombi’

Memang ori mat, tak yah autotune’

Sumber: syor.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button