Hiburan

Lucu! Puc4t Muka Fafau Bila Datuk Siti Tiba-Tiba Hulur Mic, Sekali ini yang ramai tak sangka

Gelagat penyampai radio, Farah Fauzana yang terk3jut apabila diminta menyanyi secara tiba-tiba oleh penyanyi kesayangan negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza mendapat perhatian netizen.

Farah atau lebih mesra dengan panggilan Fafau kelihatan tidak bersedia, tersenyum dan menggelengkan kepalanya seoalah-olah tidak percaya dengan pelawaan itu.

Namun kawan-kawan rapatnya seperti Nana Mahazan dan Mimi Fly mengusiknya dengan melaungkan ayat “Fafau nyanyi” berulang kali.

Farah kemudiaannya mengalah dengan kehendak rakan-rakannya terus memegang mikrofon yang dihulur Datuk Siti sebelum menyanyikan serangkap lagu.

Menurut Farah, video yang merakamkan gelagat bersama-sama sahabatnya itu di muat naik di Instagram sebagai satu kenangan manis untuk dikongsi bersama pengikutnya.

“Video ni dah lama simpan dan ramai sebenarnya tag saya dekat IG Story tapi bila sampai waktu nak edit video, banyak yang dah hil4ng.

“Kec0h lagi kau Papau dengan semua sahabat dekat depan tu, menyakat orang, joget bagai, sekali bila @ctdkdatang ke tempat kau… Haaaaa panikk!

“Hahahaha gila tak panik! Mula-mula dengar “duduk papau!” “duduk papau!”… Ooo rupa-rupanya lain eh korang jer1t.

“Nasib baik pilih lagu kegemaran kita ‘Kau Ku Sayang’ , pasti hafal lirik. Cuma key tu… keeeyyyneepeee bunyi macam tu.

“Terima kasih @mimiflyyy backup angah… Terima kasih pond @nanamahazan kau tak backup hahah but i still love you.

“Terima kasih @fiza_o kau sorang je yang fikir suara aku sedap. Aku kan kan manager kau kat Malaysia ni hahaha. Terima kasih yang lain bagi sokongan hahah,” coretnya.

Dalam pada itu menerusi ruangan komen, rata-rata pengikutnya terhibur dengan gelagat Farah dan tidak kurang juga yang mengusiknya.

Diolah oleh : Media Network

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button