INFORMASI

Patutlah Kawan Baik Selalu Mengandung Serentak, Rupanya Aura Kehamilan Boleh ‘Berjangkit’!

  “Kenapalah tiba-tiba ramai pulak kawan aku yang mengandung ni. Tengok FB pun sama, scroll punya scroll semua cerita orang mengandung. Elok pulak tu semua serentak. Macam berpakat je.” Pernah tak terfikir macam mana kita boleh mengandung serentak dengan kawan baik kita? Kalau siapa yang rajin baca kisah artis, anda mesti ingat satu masa dulu …

“Janganlah Malu Jadi Seorang Suri Rumah, Banyak Kelebihan Allah Akan Beri”

  Menjadi seorang suri rumah merupakan antara pilihan yang dibuat oleh wanita. Bukan tidak mahu untuk menjadi wanita bekerjaya, mereka lebih memilih untuk menjadi suri rumah supaya dapat ‘berkhidmat’ di rumah dan menjaga anak-anak dengan sendiri. Namun, pilihan ini bukan semua digemari dan menjadi kebanggaan ramai orang kerana masih mempunyai anggapan yang rendah terhadap kerjaya …