INFORMASI

6 Sebab Memandu Dengan Anak Kecil Lagi Mencabar Daripada Memandu F1

“Adui, pening kepala Mama nak memandu ni. Duduk elok-elok boleh tak? Janganlah kacau adik tu.” “Ya, nak apa? Kejap lagi nak sampai. Sabar sikitlah ya.” “Dah makan tu sampahnya masuklah beg plastik.” Bukan senang tau nak memandu dengan anak-anak kecil dalam kereta. Kadang tu rasa macam longlai dibuatnya walaupun sekadar menghantar dan ambil anak balik …

Bimbang Anak Meragam Sepanjang Penerbangan, Wanita Ini Beri 200 Goodies ‘Comel’ Kepada Semua Penumpang

Bimbang Anak Meragam Sepanjang Penerbangan, Wanita Ini Beri 200 Goodies ‘Comel’ Kepada Semua Penumpang Mempunyai masa perjalanan yang panjang bersama anak kecil sudah semestinya bagus untuk mengeratkan hubungan sesama ibu dan anak namun, semuanya tidak akan menjadi indah. Perjalanan yang lama dan jauh terutama sekali berada dalam pesawat mungkin akan menjadi mimpi ngeri buat ibu …

Patutlah Kawan Baik Selalu Mengandung Serentak, Rupanya Aura Kehamilan Boleh ‘Berjangkit’!

  “Kenapalah tiba-tiba ramai pulak kawan aku yang mengandung ni. Tengok FB pun sama, scroll punya scroll semua cerita orang mengandung. Elok pulak tu semua serentak. Macam berpakat je.” Pernah tak terfikir macam mana kita boleh mengandung serentak dengan kawan baik kita? Kalau siapa yang rajin baca kisah artis, anda mesti ingat satu masa dulu …

“Janganlah Malu Jadi Seorang Suri Rumah, Banyak Kelebihan Allah Akan Beri”

  Menjadi seorang suri rumah merupakan antara pilihan yang dibuat oleh wanita. Bukan tidak mahu untuk menjadi wanita bekerjaya, mereka lebih memilih untuk menjadi suri rumah supaya dapat ‘berkhidmat’ di rumah dan menjaga anak-anak dengan sendiri. Namun, pilihan ini bukan semua digemari dan menjadi kebanggaan ramai orang kerana masih mempunyai anggapan yang rendah terhadap kerjaya …