Hiburan

“Bekas isteri Fuad buat pilihan tepat”… Aksi Fuad & Tom Dalam kereta pula dik3cam Netizen..

Selepas mengesahkan sedang bercinta, pasangan penyanyi Fuad Rahman dan Tom terus menjadi perhatian ramai untuk mengetahui kisah perhubungan mereka.

Terbaru, memetik laporan Xtra, tular satu video di aplikasi TikTok memaparkan aksi pasangan yang juga bekas peserta Gegar Vaganza musim ke-9 (GV9) itu sedang berhibur di dalam kereta.

Menerusi rakaman berdurasi 24 tahun saat itu, kedua-duanya dilihat menikmati muzik rancak yang dipasang sambil menari dengan goyangan kepala selain efek lampu ala-ala disko.

 

“Dah macam dekat kelab, padahal dekat dalam kereta je pun.. meriah” tulis pengguna TikTok yang memuat naik video tersebut.
Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen kurang senang melihat aksi pasangan berkenaan sekali gus memberi sindiran dengan mengatakan ‘jodoh adalah cerminan diri’.

Dalam GV macam malu-malu

Sepadan la tu…

Bekas isteri Fuad buat keputusan tepat

Terdahulu, Fuad memaklumkan dia pernah bercinta dengan Tom pada 2005 sebelum terputus lima tahun selepas itu disebabkan berdepan hukuman penj4ra akibat dad4h.

Untuk rekod, Fuad atau nama penuhnya Mohamed Fuad Abdul Rahman pernah mendirikan rumah tangga sebanyak dua kali dan dikurniakan dua cahaya mata berusia 16 tahun dan 18 tahun.

Manakala Tom atau nama sebenarnya, Raja Farah Afzal Raja Ikram pula pernah berkahwin sebanyak tiga kali namun semuanya berakhir dengan perpisahan.

Sumber: Xtra (Aqilah Paharuzi)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button