Dipanggil ‘Syaitan’! Faizal Tahir Bengang Dengan Alif Satar

Dalam zaman yang canggih ni macam-macam yang boleh berlaku. Ada orang yang tak jujur atau terlebih pandai akan mengambil kesempatan atas kita. Sebab tu privasi penting, kalau anda ada instagram, Facebook dan Twitter, anda disarankan untuk set akaun ke ‘private’. Dengan langkah itu, akaun peribadi laman sosial akan selamat. Tak kurang juga dengan aplikasi pesanan …

Penghidap HIV Meniduri 104 Orang Gadis Yang Kebanyakan Perawan Bawah Umur

Di selatan Malawi, sudah menjadi amalan turun-temurun gadis yang baru saja akhil baligh harus melakukan ritual berhubungan seks sebagai cara penyucian diri, mengelak bala dan pengiktirafan memasuki alam dewasa.   Untuk melakukan ritual pecah dara, keluarga si gadis akan mengupah seorang ‘hyena’, iaitu lelaki yang memang bekerja khusus meniduri wanita. Ironiknya, adat yang konon dilakukan …

MENCIK !!! Saiful Apek TERKEDU Lihat Koleksi Pakaian Maria Farida. Tapi Respond Beliau Buat Lagi Ramai Terkedu!!

Nampaknya artis kita khususnya yang wanita sudah semakin maju dan laju ke depan dari segi peragaan fesyen mereka yang pelbagai dan bermacam-macam gaya. Selain kemajuan dan peka mengenai fesyen, para artis ini juga semakin berani memaparkan fesyen mereka di laman sosial antara yang paling kerap digunakan ialah Instagram. Selain fesyen seksi, kini ada artis wanita …

Tunang Remy Dilarang Buat Kenyataan

PELAKON Remy Ishak menasihati tunangnya, Ezza Yusof supaya tidak mengeluarkan sebarang kenyataan mengenai perhubungan mereka di laman sosial. Remy atau Mohamad Zalimie Ishak, 35, berkata pesanan tersebut adalah untuk mengelakkan salah faham dan mengelakkan wanita tersebut tertekan memikirkan kata-kata netizen. “Selalunya, saya berpesan kepada Ezza supaya jangan layan sangat apa orang luar kata dan tak …

Usianya Kanak2 CANTIK Ini Baru 7 Tahun, Tapi Saiz ‘ITUNYA’ Sangat Wah!!! Ini Yang Berlaku Padanya….

Dada bersaiz 30C kini dimiliki oleh gadis kecil berusia tujuh tahun ini. Ibunya menyerah kalah selepas membenam pelbagai soalan yang dilontarkan anaknya selama dua tahun berturut-turut dan sepanjang hari. Seorang kanak-kanak dari Glendale, California, Amerika Syarikat, mempunyai permintaan tidak masuk akal. Dia ingin punya p4yudar@ besar seperti perempuan dewasa. Kanak-kanak tersebut, Juliet Manson tetap berkeras …

Farid Kamil Buat Laporan Polis Berkaitan Hal Rumah Tangga

Teka-teki laporan polis pelakon Datuk Farid Kamil terjawab apabila satu sumber mendedahkan kepada akhbar Kosmo! bahawa ia tidak ada kena mengena dengan sebarang kes jenayah. Sebaliknya, laporan tersebut dibuat berhubung hal rumah tangga dengan isterinya, Datin Diana Dianelle, 27. Menurut sumber tersebut, Farid, 37, memohon untuk membenarkan adiknya, Anis Anwar Zahari untuk masuk ke kediaman …

Patutlah Cantik. Bukan Calang- Calang Orang Juga Hanna ni. Tengok Biodata Penuh Heroin Kekasih Paksa Rela ni

Setelah sekian lama menyepikan diri dari kaca TV, Remy Ishak nampak nya kembali menyengat apabila lakonan nya dalam drama terbaru terbitan TV3 ‘Kekasih Paksa Rela’. Mesti ramai yang melting tengok gelagat comel ‘pakcik’ ini kan? Selain daripada Remy Ishak, pelakon comel Intan Najuwa juga kian di kenali ramai. Walaupun masih baru dalam dunia lakonan, Intan …

Wow ‘Hanan Khaira’ Dengan Kekasih!

Drama ‘Kekasih Paksa Rela’ sememangnya kini trending di media sosial terutamanya watak Hanan Khaira yang dilakonkan oleh Intan Najuwa Abdul Wahid, 20 tahun. Apa tidaknya, sudah lah mempunyai tubuh badan yang kecil molek, muka pun comel gitu serta pandai membawakan wataknya membuatkan dia mempunyai pakej lengkap sebagai seorang pelakon.   Kebelakangan ini, MH perasan yang …

Comelnya Gelagat Anak Yaya Maembong, Seri Aileen Tiru Gaya Adiknya

Pelakon Yaya Maembong memilih nama Muhammad Emre Farizqi untuk anak keduanya yang selamat dilahirkan pada 13 Januari lalu. Selain nama, kakak kepada aktres Emma Mamembong ini juga berkongsi wajah anak lelaki kesayanganya itu menerusi akaun Instagram (IG) @yaya_maembong dan anak sulungnya @seriaileen. Lebih menarik, foto di IG anak perempuannya itu merakamkan gelagat Seri Aileen yang …

‘Jangan Terkangkang Sangat Dik, Tak Sopan Depan Makanan’

Adik kepada selebriti popular Neelofa, iaitu Ameera Khan sering kali dihimpit pelbagai kontroversi hangat. Dia sering mendapat perhatian media gara-gara gaya pemakaiannya yang dikatakan tidak sesuai dan terlalu seksi. Terbaru, gambar yang dimuatnaik Ameera sekali lagi menerima kritikan netizen. Di ruangan komen, ramai yang mendakwa ‘gaya posing’ tersebut tidak sopan lebih-lebih lagi di hadapan makanan. …